הנצפים ביותר

יתרונות וחסרונות של טונר למדפסת לייזר מול הדפסה רגילה

יש היום שתי שיטות הדפסה מרכזיות, הדפסה רגילה בעזרת מחסניות והדפסה של לייזר. לשתי השיטות יש חסידים המאמינים בהן. המדפיסים בעזרת מחסנית דיו רגילה מאמינים שזאת הדרך הטובה ביותר להדפיס אך גם אלה אשר משתמשים במדפסת לייזר וקונים טונר למדפסת לייזר מאמינים שזאת הדרך הנכונה ביותר להדפיס.

יתרונות וחסרונות של שיטות ההדפסה

 אז היכן מסתתרת האמת? מהם היתרונות והחסרונות של כול אחת משיטות הדפסה אלה? לגבי עלות ההדפסה נדמה כי שיטת הלייזר מנצחת ובגדול. לפי חישוב גס, עלות הדיו במדפסת רגילה היא כפולה פר כמות הדפסה כלשהי מאשר הדפסה במדפסת לייזר. לכן במיוחד בהדפסות גדולות הדפסת לייזר היא חסכונית הרבה יותר.

יכולת של כמות הדפסה

גם לגבי אפשרות של כמות הדפסה מדפסת הלייזר מנצחת, ניתן בהדפסה אחת להדפיס במדפסת לייזר עד 3500 עותקים ומדפסת הלייזר מבצעת זאת ללא בעיה. במדפסת ביתית רגילה ניתן להדפיס כ 200 עותקים בהדפסה אחת, כך שהמדפסת תעמוד בעומס.

בדיקת איכות ההדפסה

אך מה לגבי איכות ההדפסה? רבים טוענים שאיכות ההדפסה במדפסת רגילה היא טובה יותר מאשר במדפסת לייזר. במדפסת רגילה ניתן להגיע לאיכות הדפסה גבוהה הן בשחור לבן והן בהדפסה צבעונית לכן ככול הנראה מדפסת לייזר שמשתמשת במילוי של טונר למדפסת לייזר טובה להדפסה כמותית גדולה ומדפסת רגילה מתאימה להדפסה ביתית בתדירות נמוכה.

הדפסה במשרדים גדולים

משרדים שמדפיסים כמויות גדולות עוברים יותר ויותר להדפיס במדפסות לייזר המבוססת על טונר למדפסת שגם עומדות טוב יותר בעומס ההדפסה וגם עובדות מהר יעיל וזול יותר. אם יש לכם משרד עם הדפסות רבות כמו ניהול חברה, משרד עורכי דין, או משרד מהנדסים, מדפסות הלייזר תשרת אתכם ככול הנראה בצורה טובה יותר. אם אתם משרד ביתי קטן או פשוט משפחה שמדפיסה מידי פעם, המדפסת הרגילה הקטנה תספיק לכם בצורה מושלמת. מדפסות לייזר הן לרוב יקרות יותר ממדפסות רגילות אך הן גם מחזיקות לאורך זמן ונותנות תפוקה מעולה לאורך שנים. אם אתם מחפשים מדפסת שתחזיק שנים רבות במשרד עם הדפסות רבות כנראה מדפסת לייזר היא הפתרון הנכון עבורכם.