הנצפים ביותר

יתרונות בעריכת בדק בית

ביצוע בדק בית נותן לנו הרוכשים יתרונות רבים אולם לפני מניית היתרונות בבדק בית חשוב להבהיר כי רכישת נכס כדוגמת בית בין אם הוא חדש מקבלן או מיד שנייה אינו מהלך שיש להקל בו ראש, מעורבים בעסקת רכישה של בית המון גורמים וכספים, תאמינו לי אינכם רוצים ליפול ברכישת בית שהופך להיות בור ללא תחתית מבחינת ההוצאות לתיקוני ליקויים. על כן ממש כמו שהולכים עם רכב לבדיקה לפני קנייה כך גם לגבי בית , אמנם אי אפשר לקחת את הבית לבדיקה אך בהחלט אפשר לבצע בדק בית על ידי חברה מקצועית שמומחית בעניין. היתרון הבולט הוא שאתם תוכלו לדעת קודם כול אם בכלל לרכוש את הבית, אולי יש לו בעיות כל כך רבות שתאלצו לוותר עליו, אולי תמחור הליקויים יוריד את ערך הבית לסכום שתשקלו אולי לרכוש ולתקן בעצמכם.

 

הפרטים הנבדקים בביצוע בדק בית

בדק בית כאמור הינו מהלך שלמעשה בוחן ובודק את הבית שאתם עומדים לרכוש, במידה ומדובר על בית חדש מקבלן מומלץ כבר בתהליך הבנייה לשלב בוחן שיבצע את הבדיקות, היתרון הוא גדול מכיוון שכבר בעת הנחת הצנרת או הריצוף נבחנים הדברים ויכולים להימנע מתקלות עוד טרם שיגרמו. בדיקת הצנרת במהלך הבנייה תחסוך את פירוק הרצפות לאחר מיכן, כך גם ניתן יהיה לבדוק את המחברים, האיטום, הרובע באריחים וכדומה. בנוסף בדק בית כולל בחינת החיפויים והקירות, אלו נבדקים מבחנת בידוד לרעש, אטימות לנוזלים וכדומה. מערכות הניקוז והאיטום בגג גם הם נבחנים בקפידה במהלך בדק בית. גילויי ליקויים בגג יחסכו הוצאות רבות על תיקונים ואיטום. קטגוריית החשמל גם היא נבחנת שישנה עמידה בתקני חברת החשמל ואין עומסים על הקווים דבר שיגרום להתחממות בעתיד ואולי שריפה.

 

לסיכום, אנו מבינים כי בדק בית למעשה יכול לחסוך לנו הוצאות כספיות רבות

הליקויים לרוב קיימים מהסיבה הפשוטה שלקוחות אינם רוכשים בית או דירה אלא רוכשים מחיר, ועל מנת לעמוד בקטגוריות מחיר מסוימות יש צורך “לחסוך” במקומות אחרים, אין הכוונה לכל הקבלנים אך לא מעט נאלצים להוזיל את עלויות הטיח או הצנרת רק כדי שהמחיר יקלע ללקוחות וכאן בדק בית בא לתת מענה כדי שלא תמצאו את עצמכם בבעיה בעתיד.