הנצפים ביותר

יתרונותיהם של מלונות בחיפה

 

העיר חיפה היא העיר השלישית בגודלה בישראל, והגדולה ביותר בצפון מדינת ישראל.

מלונות בחיפה נמצאים על הר הכרמל וגם באזור חוף הים.

מהמלונות שעל הר הכרמל נשקף נוף מרהיב של מפרץ חיפה.


אתרים שמומלץ לבקר בהם:

הגנים הבהאים – מלונות בחיפה מאפשרים לכם ביקור בגנים אלו שכוללים בתוכם 19 גנים מדורגים המתחילים בפסגתו של הר הכרמל. בלב הגנים נמצא מקדש הבאב, שסימן ההיכר שלו הוא כיפת הזהב, במקדש זה קבור מבשר הדת הבהאית. הגנים פתוחים בין 9 בבוקר עד 5 אחה”צ, 7 ימים בשבוע, אך הגנים הפנימיים שסמוכים למקדש נסגרים בשעה 12 בצהריים.  יש מלונות בחיפה שנמצאים באזור הגנים.

גן החיות הלימודי – הוא נמצא במרכזו של הכרמל, אפשר להאכיל חלק מהחיות שיש בגן. בגן ישנם טורפים, אוכלי עשב, זוחלים ועופות.

טיילת לואי – אורכה של הטיילת הוא ארבע מאות מטרים. הטיילת משקיפה על מפרץ חיפה ונמצאת לאורכו של רחוב יפה נוף. ישנם מספר מלונות בחיפה שממוקמים ליד הטיילת.

מוזיאון חיפה לאמנות – המוזיאון נמצא בשכונת וואדי ניסנאס, במוזיאון אוסף של אמנות ישראלית שכולל כ- 7,000 יצירות מתקופות שונות. למוזיאון יש גם אוסף של אמנות בינלאומית שבו ישנן  יצירות של האמנים הידועים הבאים – מארק שאגל, דייגו ריברה, חנה אורלוף וגם מקס ליברמן.

פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה – נערך במהלכו של חג הסוכות והוא נמשך שמונה ימים. בפסטיבל מתקיימות כ- 270 הקרנות של סרטים חדשים מכל העולם, בבתי הקולנוע שבמרכזו של הכרמל. מלונות בחיפה מלאים בתיירים מהארץ ומחו”ל בתקופת הפסטיבל.

הכרמלית – מלונות בחיפה נותנים לכם הזדמנות לבקר בכרמלית. הכרמלית אינה רכבת תחתית אלא פוניקולר (funicular), זהו למעשה סוג של רכבל שנע על גבי מסילה במקום להיות תלוי באוויר. היא כלי התחבורה הציבורית התת-קרקעי היחידי במדינת ישראל. הכרמלית מחברת בין שלושה אזורים מרכזיים בחיפה – העיר התחתית, שכונת הדר ומרכז הכרמל. יש לכרמלית קו אחד בלבד שבו שש תחנות ואורכו של הקו הוא שני קילומטרים. הקמתה של הכרמלית התבצעה בין 1956 ל 1959.

מדעטק – זהו המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל. הוא נמצא בשכונת הדר הכרמל ומוצגות בו מעל לעשרים תערוכות שונות.

מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית – נמצא על הר הכרמל, נוסד ע”י פליקס טיקוטין בשנת 1,959. זהו מוזיאון ייחודי שמוקדש כולו לשימור והצגה של של חפצי אמנות יפניים. מלונות בחיפה נותנים לכם הזדמנות לבקר במוזיאון ייחודי זה.

מטרת המוזיאון היא לאפשר לקהל הישראלי להכיר את האמנות והתרבות היפנית ולקדם את ההבנה בין תושבי ישראל לתושבי יפן. זהו המוזיאון היחידי מסוגו בכל רחבי המזרח התיכון.

רכבל חיפה – הרכבל מקשר בין תחנה שסמוכה לחוף הים ולתחנה שנמצאת בקצהו הצפוני של הכרמל.  אורכו של המסלול שעובר הרכבל הוא 355 מ’. מלונות בחיפה מאפשרים לכם הזדמנות לנסוע ברכבל זה.

המוזיאון הימי הלאומי, מוזיאון ההעפלה וחיל הים – מלונות בחיפה מאפשרים לכם לבקר בשני המוזיאונים האלה שנמצאים ברחוב דרך אלנבי.


מלונות בחיפה, מאפשרים לכם לקבל חופשה מעניינת וייחודית.