הנצפים ביותר

ימי הולדת לילדים

 

יום כיף, יום שכולו בלונים, יכול להיות הרעיון האולטימטיבי שיהווה כאטרקציה הטובה ביותר עבור יום ההולדת של ילדך. בלונים מאז ומתמיד מהווים כאמצעי עיצוב מקסים המעביר שמחה הן למבוגרים והן לילדים. אז מה עושים? האם שוכרים בעל מקצוע העוסק בתחום הבלונים? האם לוקחים את המושכות לידיים ומוצאים לבד אטרקציות? כל התשובות במאמר הבא

עיצוב בלונים

היום הנוסחה ליום הולדת מוצלח הוא שילוב של מספר אלמנטים – אוכל טעים (ולא רק ממתיקים אלא גם דברים מזינים), מתנות לאורחים אשר יהווה כמתנות ימי הולדת (מתנות אלו יכולות להיות בובות קטנות ועד רעשנים, כל דבר שאומר למעשה – היי, תודה רבה שבאתם להשתתף בשמחתנו) ושילוב של מספר אטרקציות קטנות!

אז מהי האפשרות הראשונה בכל הנוגע לאטרקציות שמבוססות כולן על בלונים? ובכן, האופציה הראשונה היא כמובן לשכור את שירותיו של בעל מקצוע העוסק בתחום עיצוב בלונים – החל מעיצוב של אנשים, בובות ועד לעיצוב של דמויות אהובות על כל הילדים – יובל המבולבל, דורה, הלו קייטי, בוב ספוג וכן הלאה.

אופציה נוספת הנחשבת כאהובה על ידי ילדים רבים היא אופציה של עיצוב בעזרת בלונים. כלומר, מדובר על סדנה שכולה עוסקת בעיצוב בלונים. כל שצריך זה להביא לילדים המגיעים ליום ההולדת של הילד מספר דברים: צבעים, מספרים, דבק, עיתונים/מגזינים ואם אפשר להוסיף לכל אלו גם “אפים”, “עיניים”, “שערות” מחנות של יצירה, הרי שזה משובח. יש לחלק לילדים הוראות ולאפשר להם ליהנות מיצירה נהדרת וחוויה משותפת. בסוף האירוע הילדים יכלו לקחת את יצירותיהם הביתה, פלוס נוסף.