הנצפים ביותר

ילדים בסכנה! תכנות מעקב והאזנה לטלפון סלולרי – סיוע עוצמתי להורים

הסכנות הנשקפות לילדים בזמן הגלישה ברשת האינטרנט ידועות לכולם. מספר מקרי הפגיעה הולכים וגוברים ואיתם המודעות של ההורים, כי ילדיהם חשופים לעברייני רשת, המתמחים בניצול והטעיית הילדים למטרות של עברות מין, עברות פליליות ולאומניות.
בד בבד, הילדים אינם נופלים מהוריהם ובמרבית המקרים עולים עליהם בכל הנוגע לקדמת הטכנולוגיה. אחת הבעיות שלא נמצא להן פתרון עד כה, היא התלות הפוחתת במחשב האישי, בו להורים יש עדיין שליטה בשל מיקומו בבית, והמעבר לגלישה בטלפון הסלולרי, בו ניתן כיום בעזרת האפליקציות השונות לגלוש בכל מקום בנוחיות ובמהירות, תוך שימוש במצלמת הטלפון. הפלאפון צמוד לילד בכל שעות היום ולהורים קשה מאד לפקח על הנעשה בו בשעות שילדיהם אינם בבית. פתרון בעל עוצמה בלתי רגילה, שיעזור להורים לעקוב אחר ילדם בכל ערוצי התקשורת העומדים לרשותו הוא תכנות
 האזנה לפלאפון  בעזרתה ניתן לקבל אינפורמציה כה רבה, עד כי לעיתים קשה לעיכול.

לפני שאפרט ואסביר את היכולות של התכנות הללו, תארו לכם לרגע כי הצמידו לכם מיקרופון רגיש במיוחד, מצלמה ומכשיר מעקב למיקומכם בכל עת וכל אלו, נשלטים ללא הגבלת מרחק וזמן וכמובן, מבלי שתבחינו בכך. יתרה מזאת, איך תגיבו אם תבינו כי אתם, מרצונכם החופשי נושאים אותם עימכם לכל מקום ודואגים שתהיה להם סוללה טעונה וזמינות אבסולוטית?
תכנות 
האזנה לפלאפון מנצלות בדרך אולטימטיבית את החומרה הקיימת בכל טלפון סלולרי חדיש, ואת שלל ערוצי התקשורת שלו,  על מנת לאגור אינפורמציה ולשגרה אל מחוץ לטלפון הנייד, אל מאגר אינפורמציה הניתן לצפייה, האזנה וקריאה בכל עת ובזמן אמת:

 

א. האזנה לשיחות טלפון בזמן אמת או הקלטה שלהן – אופן ההאזנה תלוי בסוג הפלאפון הסלולרי אליו מאזינים.
ב. האזנה לחלל החדר בו נמצא הפלאפון הסלולרי בזמן אמת, או הקלטה של המתרחש סביבו.
ג. לכידת כל הודעות הטקסט  SMSהנכנסות והיוצאות  והצגתן להורים.
ד. לכידת הודעות טקסט הנשלחות באפליקציות אחרות כמו:  , WhatsApp, Skype, Messenger, Viber, Facebookוכו‘.
ה. קבלת מיקום הטלפון על ידי שימוש בטכנולוגיית GPSאו מיקום סלולרי.
ו.  מעקב אחר דואר אלקטרוני מתקבל או נשלח מהטלפון הסלולרי.
ז. מעקב אחר התמונות וסרטי הוידיאו שצולמו בטלפון הסלולרי.
ח. שליפת רשימת אנשי הקשר, יומן הפגישות, רשימת התזכירים.
ט. התראות על כיבוי והדלקת הפלאפון, או על החלפת כרטיס הסים – מסייע גם למציאת פלאפון שאבד או נגנב.
י. אפשרות לחסימת אתרים לגלישה, מספרי טלפון לחיוג או קבלת שיחות וחסימת הפלאפון כולו לשעות מוגדרות ביום.

החוק בארץ מתיר האזנת סתר כאשר מדובר על  הורים השומרים על ילדיהם הקטינים. על מנת להתקין תכנת האזנה לפלאפון, חובה שתהיה גישה פיזית לטלפון הסלולרי אחריו רוצים לעקוב, על מנת להתקין בו את התכנה. הליך ההתקנה תלוי בסוג הטלפון הסלולרי ובמערכת ההפעלה שלו. בשוק האזרחי, לא ניתן לרכוש תכנות האזנה שאינן מחייבות גישה לטלפון הסלולרי ולכן, אשמח בהזדמנות זו לפסול את שלל השמועות הנפוצות כי ניתן להתקין תכנות האזנת סתר מרחוק על ידי שליחת הודעת סמס בלבד, או שיטות אחרות מפרי הדמיון של הכותבים ברחבי הרשת.

שוק התכנות להאזנה לפלאפון, ככל מערכת שיווק אחרת מפתח את התכנות הטובות לטלפונים הסלולרים הנפוצים יותר. לכן, ככל שהטלפון הסלולרי נפוץ יותר, כך יגדלו הסיכויים שתמצא לו תכנה תואמת להאזנה ומעקב.
באם חפצתם בהתקנה של תכנת האזנה במסגרת החוק, מומלץ לפנות למשווקים מומחים, אשר ידריכו אתכם במוצרים העדכניים ביותר ויתאימו לכם על פי צרכיכם את התכנה הטובה ביותר במחיר ההוגן ביותר.

לייעוץ והכוונה חינם חייגו: 054-7255233 ונשמח להדריך אתכם ולעזור לכם למצוא את המוצר שיתאים לדרישות ולצרכים שלכם.