הנצפים ביותר

יישור שיניים שקוף

בשעה שהמטרה העיקרית של מי שמקבל טיפול אורתודנטי עשויה להיות קוסמטית, חשוב לדעת שאורתודנט מיומן ומנוסה דואג לא רק לחיוך שלכם. האורתודנט לוקח בחשבון גם את הבריאות הכללית ואת הליקויים בסגר או בנשך שנגרמים בשל שיניים עקומות, ליקויים שיכולים לגרום לאי נוחות רבה ולבעיות שכלל אינכם מודעים להן.

ליקוי סגר

ליקוי סגר מתייחס למספר מצבים שיוצרים שיניים לא ישרות, החל משיניים שבקושי ניתן להבחין בעקמומיותן וכלה במצב רציני שמחייב התערבות כירורגית. אין כמעט אדם שלא סובל ממידה כלשהי של ליקוי סגר, אבל ברוב המקרים המצב כל כך קל שבאמת אפשר להתעלם ממנו. מצד שני, מקרים חמורים ביותר עלולים להסתיים בניתוח ואפילו בשימוש בתותבות.

יישור שיניים שקוף הוא טיפול אורתודנטי אידיאלי לאנשים שסובלים מליקוי סגר. שיטה זו קלה ונוחה יותר מפלטות מתכת רגילות שהפכו בעשור האחרון למיושנות לאחר ששיטת ה-אינוויזליין (יישור שיניים שקוף) החלה להיות זמינה לטיפול ביישור השיניים.

יישור שיניים שקוף

לאחר ההתייעצות הראשונית עם האורתודנט, טכנאי השיניים מקבל את טביעת השיניים שלכם שתשמש כבסיס להכנת האינוויזליין הראשון שתקבלו כשהוא מותאם אישית לפה שלכם.

את הפלטה השקופה יש להרכיב על השיניים במשך כל היום. בזמן האוכל או ניקוי השיניים תוכלו לשלוף את הפלטה החוצה ולהחזירה למקומה כשתסיימו. הפלטה תזיז בהדרגה את השיניים שלכם למיקום הנכון. בכל שבועיים בערך תחזרו לביקור אצל רופא השיניים כדי שיחליף את הפלטה הראשונה בפלטה הבאה בתור שהוכנה מראש על פי תוכנית יישור השיניים שנערכה לכם באופן מיוחד.

חשוב לזכור שהשיניים אכן יתיישרו רק אם תעקבו אחר הוראות האורתודנט ותקפידו לשים את הפלטה על השיניים כל היום וכל יום.

האם הפלטה המתכתית המסורתית אינה זולה יותר?

אמנם יישור שיניים שקוף עולה קצת יותר מאשר הפלטה המתכתית אבל ההבדלים אינם גבוהים וכאשר אתם לוקחים בחשבון את היתרונות הרבים שיש לאינוויזיליין, תמצאו שאכן עדיף לבחור ביישור שיניים שקוף.

בנוסף ליתרונות המובנים מאליהם של יישור שיניים שקוף (גם מהבחינה האסתטית וגם האפשרות להסירו בקלות), רוב המטופלים מוצאים שהתוצאות טובות יותר ובזמן קצר יותר. במקום שאנשים יצטרכו ללכת עם פלטות במשך חמש שנים או יותר, ניתן לקבל תוצאות מצוינות על ידי יישור שיניים שקוף לאחר כ-18 חודשים בלבד.

 

 

לאתר העוסק בנושא יישור שיניים לחץ כאן.