הנצפים ביותר

ייעוץ משכנתאות – מדוע זה טוב .

 

בשל תנופת הבנייה הסוחפת את ישראל בשנים האחרונות רואים אנו את הצרכנים לוקחים יותר ויותר משכנתאות . אך מה עם ייעוץ משכנתאות ? האם זהו שירות שהצרכנים משתמשים בו בכלל ? או האם מדובר בכלל בסוג שירות שנראה מיותר ולא יעיל , שירות שנועד לסחוט עוד כמה שקלים מכיסם של הצרכנים היגעים ? התשובה היא כמובן לא . אך עוד שאלה שהתשובה אליה שלילית היא השאלה – האם הרבה אנשים לוקחים ייעוץ משכנתאות ? בעצב רב ניתן לומר שלמרות שהבית הוא הרכישה הגדולה והמשמעותית ביותר של רוב האנשים בתקופת חייהם הם לא מרבים לבקש עצות ופועלים על פי תחושות בטן .

במה עוזר ייעוץ משכנתאות ?

תחושות הבטן הללו מובילות לאסון . ההמלצה הרווחת המתקבלת אגב גם מן הבנק המודע למצב הקשה הוא ללכת מייד לאותוייעוץ משכנתאות כדי לקבל מושג על ההוצאות העתידיות הכבדות הצפויות למשק הבית .

ייעוץ משכנתאות עוזר לצרכן להתכונן לעתיד . לתכנן תקציב עתידי ( הוא הרי יודע בערך כמה הוא ירוויח בשנים הבאות וכמה צפויה לנגוס לו המשכנתא ) , לתכנן הבאה של ילדים לעולם ועוד . ייעוץ משכנתאות הוא רשת ביטחון , לפחות סוג של רשת ביטחון פיננסית , המעמיד בפני הצרכן הפזיז מראה אל העתיד ותאמינו לי שהתמונה שהיא מראה אינה תמיד יפה כל כך .

ההמלצה הגורפת בשוק היא ללכת , כבר עכשיו , לאותוייעוץ משכנתאות . אל תדחו את הדבר, אל תגידו – אני יודע הכי טוב , זה הכסף שלי . הפקידו עצמכם בידי מומחים היודעים דבר אחד או שניים על משכנתאות ולכו לישון בשקט ,ייעוץ משכנתאות הוא חשוב במיוחד לעתיד שלכם . 

דובדבן יועצים – ייעוץ משכנתאות ממליצים מגוון מסלולים ייחודים ומותאמים אישית לכל לקוח