הנצפים ביותר

טשטוש קמטים בפנים באמצעות טיפול בוטוקס

נשים וגברים מעוניינים להילחם בנזקי הגיל אשר גורמים לקמטים רבים בפנים. אמנם לא ניתן להשיב את הנעורים אך באמצעות טיפול בוטוקס ניתן לטשטש את מרבית הקמטים בפנים, לרבות קמטי ההבעה, וליהנות ממראה עור חלק וצעיר יותר. כדאי לדעת כי זריקות בוטוקס אינן מהוות חומר מילוי להחלקת קמטים אלא מזריקים במהלך הטיפול את הבוטוקס לרווח שבין השריר לעצב באזורים שונים בפנים והחומר מונע מהשריר להתכווץ וכך נמנעים מהופעת הקמטים. את התוצאות לאחר הטיפול ניתן לראות תוך כ- 5- 7 ימים והתוצאות נשמרות למשך 6- 8 חודשים וניתן לחזור על הטיפול.

טיפול יעיל לאורך זמן

טיפול בוטוקס חשב לטיפול יעיל ואיכותי המספק מראה צעיר וחלק יורת של עור הפנים. באמצעות הטיפול ניתן לטשטש קמטים מסביב לעיניים, לטשטש את הקמטים בין הגבות, לטשטש את הקמטים במצח ועוד. כמו כן, ניתן להזריק בוטוקס לצוואר על מנת לטשטש את הקמטים המופיעים בצוואר וכן כדי להדגיש את קו הלסת וניתן להזריק בוטוקס באזור שמסביב לפה על מנת למנוע את המראה העצוב ולשוות לאזור מראה נעים ורענן. חשוב לדעת כי הטיפול באמצעות זריקות בוטוקס אפשרי רק על ידי רופא מקצועי ומנוסה ונדרש ידע וניסיון רב בתחום מאחר ויש לאבחן את עור הפנים והקמטים ויש להפגין בקיאות במבנה האנטומי של הפנים. את הזריקות מזריקים כמות חומר מדויקת בהתאם לסוג הקמט, השריר והמיקום בפנים ולמעשה החומר יוצר מעין שיתוק של העצב והשריר וכך מתקבל המראה הרענן והחלק יותר.

תוצאה מושלמת

כדי ליהנות מתוצאה איכותית, יפה ומרשימה חשוב להגיע לביקורת אחרי כשבועיים במרפאה ובמידת הצורך יבצע הרופא המטפל טיפול בוטוקס נוסף על מנת להשלים את מלאכתו ולספק למטופל או למטופלת תוצאה מושלמת ומרשימה. ניתן לחזור על הטיפול במרווחי זמן בהתאם למקובל בענף לאורך שנים ללא כל חשש מתופעות לוואי או נזקים אך חשוב כי הרופא המטפל יאבחן בכל פעם את המטופל ויבדוק האם חל שינוי בריאותי מאחר ויש מקרים בהם אסור להזריק בוטוקס, לדוגמה- נשים בהריון, נשים מניקות מחלות דם מסוימות ועוד.