הנצפים ביותר

טכניקות הרזיה מהירה תוך שמירה על הבריאות

את כל אותן דיאטות פלא המבטיחות ירידה במשקל בתוך כמה שבועות ללא כל מאמץ מצדכם כדאי להשאיר על המדפים ברשתות הפארם. דיאטות מהירות מסוכנות לבריאות, גם כאשר הדיאטה נמכרת בבית מרקחת אין זה אי אינה מסוכנת לבריאות. הרזיה מהירה המתבססת על הרעבה, אבדן נוזלים מהיר או שיבוש חילוף החומרים הטבעי של הגוף מסוכנת. ברוב המקרים הדיאטות הללו לא מצליחות להביא לתוצאות, הן בעיקר גורמות לנזקים בריאותיים.

כיצד ניתן לרדת במשקל במהרה תוך שמירה על הבריאות?

פגישה עם דיאטנית מומלצת מאוד להרכבת תפריט תזונה מזין המשפר את תפקוד מערכת העיכול, מעניק לכם תחושת שובע למשך זמן ממושך יותר ובעיקר, מאפשר הרזיה מהירה ללא פגיעה בתזונת הגוף. הדיאטנית תסייע לכם בהרכבת תפריט המשלב את כל המאכלים האהובים תוך הקפדה על כמויות נכונות ושילוב של ירקות ואפשרויות תזונה בריאות יותר.

השלב הבא יהיה פעילות גופנית, לא ניתן יהיה לחטב את הגוף ללא פעילות גופנית סדירה. כל אדם יוכל למצוא לעצמו פעילות גופנית מתאימה המשתלבת באורח החיים שלו ואף מביאה תחושת סיפוק והנאה. הרזיה מכל סוג מחייבת בפעילות גופנית, זה הזמן להליכות, עלייה במדרגות, שחייה, ביקורים בחדר הכושר ועוד. פעילות גופנית היא הזדמנות להרחיב את המעגל החברתי, הפעילות מהנה הרבה יותר כאשר מתאמנים יחד עם חברים.

הרזיה מהירה תוכל להיות פרויקט משותף שלכם יחד עם בני הזוג, בני המשפחה או החברים, התמיכה של הסביבה חשובה מאוד לכל אורך הדרך. קשה יהיה להתמיד בכל תכנית הרזיה כאשר הסביבה אינה תומכת ומעודדת. הצטרפות לקבוצות אימון, קבוצות דיאטה וקבוצות תמיכה לירידה במשקל משפרת משמעותית את סיכויי ההצלחה שלכם. ההרזיה הרבה יותר נעימה כאשר מנהלים את התהליך יחד תוך תמיכה הדדית.