הנצפים ביותר

טיפים שימושיים לבחירה נכונה של משרדים להשכרה

משרדים לא מחליפים בכל שנה ואם אפשר אז גם לא בכל 10 שנים, אם בחרתם נכונה את מיקום המשרד ואת המבנה לא יהיה לכם כל צורך במעברים תכופים. העברת המשרד ממקום למקום כרוכה בלא מעט קשיים, אין זה פשוט לבקש את העובדים לבצע את המעבר, יתר על כן, אין זה פשוט לבצע את המעבר באופן לוגיסטי. ישנם מקרים בהם העברת המשרד כרוכה בהפסקת העבודה והפסד של ימי עבודה יקרים. הקדישו את הזמן הדרוש לבחירה הנכונה ותצליחו למנוע את המעברים העתידיים.

קריטריונים לבחירה נכונה של משרדים להשכרה

א.      שימו לב לסביבת מתחם המשרדים, זה הזמן לבדוק מה מציעה לכם הסביבה, האם היא מספקת את הצרכים שלכם, האם היא נוחה לעובדים, האם ישנם סידורי חנייה במקום לעובדים ולאורחים או לקוחות, האם ישנה תחבורה ציבורית נוחה אל האזור. כמו כן, חשוב יהיה לבחון את התאמת הסביבה לתדמית אותה אתם מבקשים לבנות למשרד.

ב.      התרחבות עתידית של פעילות המשרד דורשת מקום, זהו השלב בו עליכם לוודא כי מתחם המשרדים בו בחרתם מאפשר זאת. בנייני משרדים להשכרה עם תחלופה גבוהה יאפשרו לכם לשכור במידת הצורך משרדים נוספים למטרת הרחבה, אחרים יעדיפו מראש לשכור שטח גדול יותר בכדי לאפשר את ההרחבה בהקדם. כדאי תמיד לברר תעריפי השכרת שטח גדול יותר, לעתים ההפרשים זניחים.

ג.       בנייני משרדים להשכרה מספקים היום גם שירותי תחזוקה נלווים, מנהל הבניין מספק לכל המשרדים שירותי ניקיון ותחזוקה בסיסיים, יש להקדים לברר אלו שירותים ניתנים, האם ישנה גם אבטחה בבניין? כמו כן, יש לברר מהו התשלום אותו תתבקשו לשלם בעבור תחזוקת המשרד ומיהם אנשי הצוות? חשוב לוודא כי שעות הפתיחה של בניין המשרדים תואמות את הדרישות שלכם.