הנצפים ביותר

טיפים לרכישת רכבי רנו יד שניה

שוק הרכבים יד שניה מציע לא מעט הזדמנויות משתלמות למי שיודע איך לחפש. מציאת רכב משומש יכול להפוך לתהליך מאתגר בשל סיבות רבות, במיוחד כאשר מדובר במותג מוכר כמו רנו. היצע גדול יותר מצריך מאיתנו לחפש ביסודיות רבה יותר על מנת למצוא את סוג הרכב התואם לצרכינו. עם זאת, לא מדובר במשימה בלתי אפשרית. קיימים מספר דברים שחשוב להתייחס אליהם כאשר מחפשים לקנות רכב באחת מהסוכנויות, ואשר יכולים לסייע לסנן את מה שלא מתאים ולהתמקד רק במכוניות בעלות פוטנציאל אמיתי. 

מקום ושעה – סוכנויות רכב ידועות ביכולת שלהן להציג את הדגמים בצורה מחמיאה יותר על ידי שימוש במיקום הרכב בתצוגה ובתאורה באולם. מסיבה זו מומלץ להוריד את הגורמים האלה למינימום ולבחון את הרכב בחוץ תחת אור שמש בשעות המוקדמות של הצהריים. האור הטבעית מאפשרת לבחון בצורה טובה יותר את כל הפגמים והמיקום החיצוני מאפשר לבחון את המכונית מכל הזוויות ללא הגבלה של שטח או מרחב. 

בעלים קודמים – אנו לא תמיד יכולים לדעת כיצד הבעלים הקודמים של הרכב שמרו ותחזקו אותו. עם זאת, ניתן לדעת מה מקור ממנו מגיע הרכב ולפי זה לגבש את דעתכם. רכבים רבים המוצעים למכירה בסוכנויות יד שניה מגיעים מחברות השכרה, חברות אבטחה, משרדים ממשלטיים, ליסינג ועוד. 

המנוע – מהווה את אחד הרכיבים היקרים ביותר ברכב. עלות החלפת מנוע יכולה להתקרב לעלות רכישת רכב יד שניה לפעמים. מסיבה זו חשוב לבדוק אותו היטב ולוודא כי אתם מקבלים מנוע פועל ותקין. בדיקה בסיסית שניתן לעשות היא חימום המנוע והתבוננות מתחת לרכב. במידה וראיתם כתמים מתחת למכונית כנראה שהמנוע שלכם זקוק לבדיקה רצינית יותר. 

היסטוריית טיפולים – בררו עם הסוכנות האם הרכב שלכם עבר תאונות או תיקונים משמשעותיים. בקשו לראות את תיק הטיפולים המלא ובררו לגבי היסטוריית טיפולים המלאה של הרכב. פרט זה יכול לסייע לכם להעריך את מצבה של המכונית עוד לפני הבדיקה במכון חיצוני. 

בדיקה במכון חיצוני – סוכנויות רכב רבות עובדות עם מכונים משלהם ויתכן ויסרבו שהרכב יגיע למכון חיצוני. במידה וקיים ספק גדול לגבי תקינות הרכב והחברה מסרבת לבדוק את הרכב במכון חיצוני ותרו עליו וחפשו אפשרות אחרת מבין אלפים הנמצאים בשוק. 

נסיעת מבחן – לא קונים רכב מבלי לקחת אותו לסיבוב ניסיון. חשוב להרגיש בנוח עם הרכב שאתם קונים. לחברת רנו מספר דגמים שנחשבים לפופולאריים יותר בארץ – רנו קליאו, רנו מגאן, רנו קנגו, רנו קפצ’ר וגם רנו פלואנס למכירה. הרכבים נבדלים זה מזה בגודל, עוצמה וכל אחד מתאים לצרכים קצת שונים – רכב משפחה, רכב חברה, רכב לטיולים, רכב לנסיעה בתוך העיר ועוד. עשו שיעורי בית ובדקו איזה דגם מתאים לכם ביותר עוד לפני שאתם מגיעים לסוכנות. הכרת הדגמים והיכולות שלהם תסייע לכם לבחור את האופציה המתאימה והנכונה ביותר בשבילכם.Â