הנצפים ביותר

טיפים בנושא ריקודי בטן

ריקודי בטן ידעים בתור תחביב שחשוב גם לשמירת הכושר הגופני וגם על מנת ליהנות מהאווירה הייחודית שהוא מקנה. נשים רבות בוחרות לעסוק בתחום גם אם הם אינן מחזיקות בגוף מושלם וגם אם מעולם לא התנסו בתחום. כיום כל אישה שמבקשת להתנסות יכולה למצוא מגוון של חוגים שמחולקים לעיתים לפי רמות ולרוב לפי גיל. כך שניתן למצוא גם ילדות קטנות שרוקדות  ריקודי בטן.

מקום לגוף ונפש

על מנת לרקוד בסגנון זה יש לקחת בחשבון שיש צורך במקום עם מרחב תנועה גדול. ריקוד זה מהווה התבטאות חושנית ומאוד נשית ובנוסף גם עוסק בשחרור האישה מבחינה תודעתית. כך שלא רק שהגוף צריך מקום לנוע בו בחופשיות, אלא גם המיינד זקוק למקום פתוח בו לא יתעורר חשש להיתקל בחפץ כזה או אחר. כאשר אין חשש להיתקל בחפץ , ניתן להיות רגועים ולהתמסר לגמרי לריקוד. כמו כן מומלץ שבמקום תהיה מוצבת מראה וזאת על מנת להעצים את ההנאה ועל הדרך גם ללמוד.

ביטחון

ריקוד זה מסמל נשיות, כך שאין צורך להחזיק בגוף רזה ומושלם, ואישה שרוקדת אותו מפגינה את כישוריה בשליטה על גופה וגם גאווה. עם זאת הרבה נשים שבתחילת דרכן אינן מרגישות בנוח לענטז מול עיני כול ועל כן לפחות בהתחלה עליה למצוא סביבה תומכת ואינטימית, כזו שתשחרר אותה מעקבות ותאפשר לה להתמסר אל מקצב המוזיקה המהפנט.

בגדים

היופי של ריקודי בטן הוא שלא רק מדובר על שחרור, מוזיקה קצבית וייחודיות, אלא גם על מופע שלם של צבעים ובגדים. אישה שרוקדת לצלילי מוזיקה זו לרוב תתלבש באחת מהתלבושות שמיועדות לכך. במקרה זה התלבושת היא לא פעם חלק אינטגרלי מהריקוד ועל כן נשים רבות אוהבות לבחור את הבגד שלהן. קודם כל יש לוודא שהבגד נוח ושמתחברים אל הצבעוניות שלו ואל החושפניות שלו, אם מרגישם לא בנוח יש לעבור לבחירה הבאה. בנוסף גם יש כל מיני מוצרים משלימים לביגוד כך שניתן להתהדר גם עם צעיפי משי, מניפות, צמידים, טבעות לציפורניים ומגוון רב של קישוטים לגוף.