הנצפים ביותר

טיפים בנושא אוכל לחתולים

טיפים בנושא אוכל לחתולים

 תזונה היא פרמטר חשוב באיכות החיים של החתול, ממש כשם שהיא פרמטר חשוב באיכות החיים שלנו, בני האדם. אין צורך להרחיב בנושא, בפרט היום, בעידן בו קיימת מודעות גבוהה לנושא התזונה ואיכותה.

כמה עובדות בשטח:

חתולים אוהבים בשר. נכון שהם יכולים לאכול גם מאכלים נוספים, אבל בבסיסם הם אוכלי בשר. עובדה נוספת היא כי חתול יכול לשרוד זמן ממושך ללא מזון, בניגוד אלינו, בני האדם. חתול יכול לאבד כמעט מחצית ממשקל גופו ועדיין לשרוד!

כדאי לגוון את תזונת החתול שלכם ולא להיצמד לתפריט אחד קבוע. אוכל לחתולים איכותי מקפיד על מינון של 25 % חלבון משולב עם שומנים ופחמימות. במינון שכזה גוף החתול מתוחזק היטב, והחלבון, שמשמש לבניית תאי הגוף ולחיזוקם, “עובד” על הצד הטוב ביותר.

אוכל לחתולים משובח ואיכותי מכיל את כל המרכיבים התזונתיים להן זקוק החתול האהוב שלכם, במינון נכון, לצורך שמירה על בריאותו התקינה והויטאליות שלו.

צוות חנות חיות מציע במקרה של אימוץ גור:

כמו אוכל לכלבים שאך נולדו, גם אם אם אתם מגדלים גור חתולים עליכם להקפיד על אוכל לחתולים שמיועד לגורים. צוות חנות גורים ינחה אתכם בדיוק איזה אוכל לחתולים יתאים לגור שלכם, וכמה פעמים ביום עליכם להאכיל אותו. קחו בחשבון כי גור חתולים, בשביל בריאות , התפתחות וגדילה תקינה, זקוק לתזונה שמכילה למעלה מ 33 % חלבון.

האם ניתן לספק חלבון לחתול מעבר למה שמכיל אוכל לחתולים?

כן. חלבון קיים בגבינה, בשר, ביצים ודגים- וחתולים אוהבים  את המזונות הללו, ובהחלט יכולים לקבל השלמת חלבון ממקורות אלו. ולגבי תוספי תזונה, ניתן להשלים את תזונת החתול שלכם בעזרת תופסי תזונה שקיימים בשוק. תוספי תזונה אלו מכילים ויטמינים, ואין חשש לתת “יותר מידי” מכיוון שגוף החתול מפריש את הכמות המיותרת.

לא מומלץ להאיכל את החתול שלכם בשאריות המזון שבישלתם לעצמכם ולמרות שהחתול אוהב דגים לעיתים הוא יכול להיחנק מעצמות שאריות הדג שנשארו מהמזון שבישלתם לעצמכם.