הנצפים ביותר

טיפול פנים בבת ים לבריאות והנאה

טיפול פנים בבת ים היא הרבה יותר מפינוק רוגע והנאה. לא שיש בכך פסול. טיפול פנים יכול באמת להיות חוויה נעימה ומרגיעה וגם מרעננת. אך בטיפולי פנים בבת ים יש הרבה יותר מזה. טיפולי פנים בבת ים יתרמו רבות לבריאות שלכם ולמראה שלכם באחד. יש סוגים שונים של טיפולי פנים יש טיפול פנים שמנקה בצורה יסודית את העור ואת נקבוביות העור. יש טיפול של פנים שכולל ארומתרפיה, ויש טיפולי פנים שכוללים מסאז’ נעים בפנים שגם ממריץ את זרימת הדם ומחזק ומיפה את הפנים.

ניקוי עמוק של הפנים

בניקוי עמוק של הפנים מחדירים לעור קרמים מיוחדים אשר עושים ניקוי עמוק לפנים ומנקים את העור לעומק מלכלוך, רעלים, וחומרים שאנו סופגים מהאוויר באופן קבוע. העור שלנו סופג מהאוויר כול העת חומרים, אנו מנקים את עורנו באופן קבוע אך חשוב מפעם לפעם לנקות אותו לעומק ולא ירחק היום והעור יודה לכם על הטיפול בו ויראה צעיר רענן ובריא הרבה יותר.

טיפול פנים לעור שמן

טיפול פנים חשוב במיוחד לכול סוגי העור אך אם יש לכם עור שמן או עור מעורב שנוטה לפצעונים אתן צריכות לשקול ברצינות טיפולי פנים בבת ים על בסיס קבוע כך תמנעו מראש תופעות כמו פצעונים, ראשים שחורים, ברק ועוד תופעות לא נעימות בעור הפנים. אם יש לכן נטייה לאקנה חשוב מאוד לבצע טיפולי פנים בבת ים ובכול אזור אחר בארץ המבוצעים על ידי קוסמטיקאית מדופלמת בבת ים כדי למנוע התלקחות של האקנה. ניקוי קבוע של נקבוביות העור מוריד את כמות החלב בעור לעור שמן, מנקה עור מת, ומוריד רעלנים אשר נמצאים ושוקעים בתוך העור.

עידוד זרימת דם וחמצן

טיפולי פנים מעודדים זרימת דם בשכבות העור השונות בפנים ושומרות על בריאות הפנים, בריאות העור ובריאותכן באופן כללי. טיפולי פנים גורמים לזרימת חמצן טובה יותר לכול שכבות עור הפנים שלכם מה ששומר לאורך זמן על העור שלכם צעיר רענן ויפה יותר. זרימת חמצן טובה אל עור הפנים לאורך זמן מצמצמת את היווצרות הקמטים מכול הסוגים בפנים שלכם. אל תחכו לראות קמטים או שהקמטים יחמירו, טפלו בהם בטיפולי פנים ומנעו אותם ואת החמרתם מראש. כך תיהנו מעור פנים יפה, בריא ורענן לאורך שנים.

 

Â