הנצפים ביותר

טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם יכול להקל על כאבים עזים שנגרמו כתוצאה ממגוון גדול של פגיעות אורטופדיות שונות. כמו כן, הטיפול לא רק שעוזר לשכך כאבים ולהקל על הסבל שמרגישים המטופלים בעקבות פציעה או פגיעה אורטופדית הוא גם עוזר לגוף לרפא את עצמו משום שהוא עוזר להזרים דם רב לאיזור הפגוע ומעורר חומרי ריפוי שונים בתוך הגוף. אנשים אשר סובלים מדלקות באגן, מכאבים עזים בכתפיים, מכאבי ברכיים, מדורבן בעקב כף הרגל, מדלקות בירך, מתסמונת המנהרה הקרפלית בכף היד, מכתף קפואה, ממרפק טניס או ממרפק גולף, מדלקות בכף הרגל, מדלקות בגיד אכילס וממגוון של בעיות אורטופדיות נוספות יכולים להנות מטיפול יעיל וכמעט נטול סיכונים לחלוטין באמצעות טכנולוגיה חדשנית של גלי הלם.

טיפול בגלי הלם הוא טיפול שכמעט ואינו כואב, אינו גורם לתופעות לוואי ואינו מבוצע תחת הרדמה. כמו כן, הטיפול הוא אינו פולשני ולכן מי שעובר את הטיפול לא חושף את עצמו לסכנות שונות כמו הסכנות אליהם נחשפים במהלך ניתוח וביניהם גם חשיפה לזיהומים שונים. הטיפול מתאים לכל מי שרוצה לטפל באופן יעיל ומוצלח במגוון גדול של בעיות אורטופדיות ופציעות אורטופדיות אשר חלקן הקטן הוזכרו לעיל. כמו כן, הטיפול יכול להתאים מאוד לאנשים אשר ממגוון גדול של סיבות מעדיפים שלא ליטול תרופות ולא ליטול משככי כאבים ומעדיפים שלא לעבור ניתוח פולשני שיש לא מעט סכנות בצדו.

טיפול בגלי הלם יכול להתאים לספורטאים אשר מתייחסים לגוף שלהם כאל “מקדש” של ממש ומעדיפים לא ליטול תרופות. טיפול באמצעות טכנולוגיה של גלי הלם לא רק עוזרת להם לשכך את הכאבים מהם הם סובלים אלא הטיפול מוביל גם להחלמה ולריפוי מהיר של הגוף ולכן הוא מאפשר להם לחזור להתחרות ולהתאמן במהירות גדולה. הטיפול מתאים גם לאנשים אשר סובלים מאלרגיה לתרופות ולאנשים אשר מעדיפים שלא ליטול תרופות ולנסות להתמודד עם הבעיה ממנה הם סובלים בדרך אחרת. כמובן שהטיפול מתאים גם למי שעומד בפני ניתוח ורוצה להתנסות באלטרנטיבות טיפול אחרות לפני שהוא מחליט לבצע ניתוח באופן סופי. כך שאם גם אתם סובלים מבעיה אורטופדית בה אתם רוצים לטפל בשיטה שזוכה לאחוזי הצלחה אדירים וללא סכנות – שקלו גם אתם לעבור טיפול בגלי הלם.

ניתן לטפל במגוון סוגי בעיות וכאבים, ולבצע שיקום אורטופדי מקצועי  ע”י גבעון פלד הטיפול המהיר בטיפול בכאב.