הנצפים ביותר

טיפול באלרגיה – זה אפשרי!

אלרגיה- תופעה שכיחה ומוכרת

אלרגיה היא תופעה המוכרת בעולם כולו וסובלים ממנה בני כל הגילאים ומשני המינים. סוגים נפוצים של אלרגיה הם לבעלי חיים, לכימיקלים, למזונות מסוימים, לחומרים טבעיים כגון פרחים או צמחים, לחומרים סינתטיים, ועוד. חומרים אלו באים במגע חיצוני עם הגוף, או חודרים אליו ממש באמצעות שאיפה שלהם, בליעה שלהם וכדומה. התגובה כאמור, לאותם החומרים, היא אלרגית. בעוד הגוף נלחם עד חורמה בחומרים תמימים אלו, מתפתחים סימפטומים המעידים על המלחמה העזה. סימפטומים אלו הם מגוונים למדי, וביניהם דלקות עיניים, מיגרנה, נזלת כרונית, נזלת אלרגית, פריחה, גרד, שיעול טורדני ומציק ועוד. במקרים קיצוניים של ממש מדובר על סכנת חיים. הרפואה מציעה היום שיטות לאבחון אלרגיות. שאבחון זה מקל מאד על הידיעה מהו מקור האלרגיה. לאחר האבחון ניתנים ברפואה הקונבנציונלית אמצעים להקלה על התופעה, ביניהם תרסיסים למיניהם, טיפות, משאפים, משחות, לעצים עם סטרואידים, ואף כדורים. בנוסף, אבחון אלרגיה ספציפית מסייע למטופל ללמוד להמנע מחומר הגורם אותה, במידת האפשר. החסרון הבולט בטיפול של אלרגיה באמצעות הרפואה המערבית הוא כי אין הבטחה להעלמת התופעה, אלא בעיקר להרגעת הסימפטומים והשקטתם, עד למתקפה הבאה.

טיפול באלרגיה באמצעות רפואה משלימה

מעגל הקסמים הזה, בו אתם יודעים על קיומה של אלרגיה ואפילו המקור לה, לקיחת תרופות להרגעת הסימפטומים וציפייה לשובה של האלרגיה, הוא לא רק מתיש אלא גם מיותר. במקרים רבים גם אין יכול להמנע מאלרגיה, כמו למשל פריחת אביב, שאן לנו שליטה על האבקנים המתעופפים באוויר אלא אם נסגור עצמו בבית במהלך העונה כולה… ברפואה אלטרנטיבית, הקרויה גם רפואה משלימה, הטיפול הינו משולב ונוגע גם בהשקטת הסימפטומים והמכאובים הנוכחיים, וגם בטיפול מונע, כשהמטרה היא חיזוק המערכת הגופנית והחיסונית בצורה כזו, שהאלרגיה לא תחזור על עצמה, וניתן יהיה בעצם להפטר ממנה לתמיד.

סוגי הטיפול הם מגוונים ואישיים. כלומר, מתבצע אבחון, זיהוי מקור האלרגיה וגם בדיקה כוללת של המטופל, ולאו דווקא בסימפטום. מגוון הטיפולים כולל הומיאופתיה, דיקור סיני או דיקור יפני,ועוד. היתרון הוא התאמת הטיפול למטופל ולא לאלרגיה ממנה הוא סובל.

זוהי בעצם הבשורה הטובה ביותר לכל מי שסובל מאלרגיה, ובאופן תדיר. הידיעה כי לא תצטרכו לחכות לגל הבא, לקבל תרסיס או משחה שיחלישו מעט את האלרגיה אום לא יעלימו אותה, לעומת טיפול הוליסטי- אלטרנטיבי, שיסייע לכם לשפר משמעותית את שגרת החיים שלכם, ולהפטר מאלרגיה אחת ותמיד באמצעות טיפול באלרגיה באמצעים אלטרנטיביים.