הנצפים ביותר

טיפולי שיאצו לנשים בהריון – מה חשוב לדעת?

הרפואה המשלימה מציעה לנשים בהריון מבחר טיפולים המביאים עמם הקלה בעומס המופעל על הגוף במהלך היריון והקלה על תופעת הלוואי של ההיריון. טיפולי שיאצו לנשים בהריון משלבים בין סגולות של ריפוי לבין עיסוי מהנה לאישה. במהלך הריון, על האישה להקפיד לבחור במטפלים בעלי ניסיון בטיפול בנשים בהריון, מטפלים המכירים את טכניקות הטיפול המומלצות לנשים בהריון, טכניקות אשר אינן מהוות כל סכנה לאם או לעובר.

טיפולי שיאצו במהלך היריון מתבצעים על ידי מטפלים מוסמכים, הטיפול מתייחס לשינויים הפיזיולוגיים וההורמונליים עמם מתמודדת האישה. באמצעות טיפולי שיאצו קבועים מצליחה האישה להקל משמעותית על תחושת הכבדות הפיזית, להרגיע את הנפש ולשפר את יכולת התפקוד ואת התחושה הכללית במהלך ההיריון. הרפואה המשלימה מעניקה מענה לגוף ולנפש.

יתרונות של טיפול שיאצו במהלך הריון

א.      חיבור חיובי בין האם לבין העובר.

ב.      הפחתת סף המתח והחלפתו בתחושת רגיעה עמוקה.

ג.       עלייה ברמת האנרגיה בגוף ובנפש.

ד.      הקלה בכאבי שרירים, בעיקר באזור הגב, האגן והצוואר.

ה.      שיפור זרימת הדם.

ו.        הקלה במקרים של כאבים בעקבות כיווצי שרירים בגפיים התחתונות.

ז.       שיפור בתפקוד בלוטת הלימפה.

ח.      הקלה על עייפות במהלך הריון.

היכן ניתן לקבל את הטיפול?

טיפולי שיאצו ניתנים לנשים בהריון בכל חודשי ההיריון. הטיפולים מומלצים בשלבים ראשונים כאשר מופיעות תופעות לוואי כמו נפיחות, בחילות, מתחים נפשיים, עצירות ועייפות רבה. טיפול שיאצו המשלב לחיצות באזורים הנכונים יביא להקלה משמעותית על תסמיני תחילת ההיריון. במהלך השלישי השני להריון משמשים טיפולי שיאצו להקלה על כאבי שרירים ושיפור כושר התנועה. בשליש השלישי להריון מתמקד המטפל בהקלת העומס המופעל על הגוף, הכנת הגוף לקראת הלידה והפחתת המתח הרב עמו מתמודדת האישה בשל חששות מפני הלידה הקרובה.