הנצפים ביותר

טיפולי פנים- מסיבה

היה מדובר בהפתעה. הילדים קיבלו הרצאה שבוע לפני – הבנים קיבלו הרצאה על שחקני כדורגל חשובים בעבר וההווה והבנות קיבלו הרצאה על טיפוח עור הפנים. שבוע לאחר מכן, כאשר הגיעו התלמידים לעוד יום לימודים , נכנסה המורה לכיתה והודיעה לכולם שהיום יש להם הפתעה. התרגשות גדולה אחזה בכולם ומרוב רעש לא יכלה המורה לדבר. כשהצליחה סיפרה להם כי מחכים בחוץ שני אוטובוסים- האחד לבנים והאחר לבנות. הבנים הולכים לאצטדיון הכדורגל והבנות הולכות למכון יופי לקבל טיפולי פנים.

ההתרגשות הרבה גרמה לכולם לרוץ לחצר הבית ספר הישר אל האוטובוסים. מיד התחלקו כולם לזוגות כדי לשבת במושבים וכל אוטובוס נסע ליעדו. הבנות המאושרות חשבו איזה מסכנות סיגל ואסנת שנשארו בבית כי הן מפסידות יום כיף. הן הגיעו למכון יופי גדול בו עבדו כמה קוסמטיקאיות והתחלקו ל 3 קבוצות. כל ארבע עשרה בנות הכיתה קיבלו טיפולי פנים. בסוף הטיפולים, כאשר הרגישו כולן יפות ומטופחות הן קיבלו כרטיסי ביקור של המכון.

 כמו כן הן שמעו הסבר קצר על מגוון הקרמים, הסבונים ומגוון הטיפולים הקיימים במקום. המרצה הייתה קוסמטיקאית מוסמכת. בין הנושאים השונים היא הסבירה על המכשור החדש, על הסרת שערות, טיפולי פדיקור, מניקור ועוד.

טיפולי פנים– הבנות יפות הבנים הלכו מכות

מסתבר כי בעוד בנות הכיתה נהנו כל אחת מקבלתו של טיפול פנים, הבנים רק הצליחו להסתבך. כאשר נשאלו מי השחקן כדורגל הטוב ביותר לדעתם החלו עומר ושירן לריב ולהתווכח עד כי עומר קפץ על ערן ונתן לו אגרוף בעין. העין הכחילה וערן סיים את יום הכיף שלו בבית החולים כאשר אמו המודאגת אוחזת בידו ומאשימה את בית הספר בחוסר אחריות. המורה אשר ליווה את הבנים אמר לה שהיא צריכה לחנך את הבן שלה לקבל גם דעות של אחרים ושזה לא דיקטטורה פה אלא דמוקרטיה, לכל אחד יש את הזכות להביע את דעותיו בפומבי. כמובן שהמורה טלפן באותו יום להוריו של עומר ואמר להם בדיוק את אותם הדברים, מילה במילה .

הבנות לא הפסיקו לדבר על היום הנפלא אשר עבר עליהן והבנים לא הפסיקו לקלל. מבית הספר הם עלו להסעות הביתה. הבנות חזרו והודו להוריהם על המתנה הנפלאה והבנים שבו הבייתה וסיפרו על המכות. חלק מהבנות החלו ללכת אל הקוסמטיקאית באופן קבוע. אלו כל כך התלהבו עד שגם אמותיהן החלו לקבל טיפולים באותו המקום. ההליכה לקוסמטיקאית הפכה להיות מעין יום כיף של קבלת טיפולי פנים, בהם האימהות מקבלות טיפול נגד קמטים, טיפול בוטוקס, הבהרת כתמים ועוד בזמן שבנותיהן מקבלות טיפולים נגד עור שמן, טיפולים רגילים וטיפולים נגד אקנה.