הנצפים ביותר

טיפולי פנים- יופי, אסתטיקה ובריאות העור

טיפולי פנים- העור בוהק ובריא

 בגיל ההתבגרות סובלים נערים ונערות רבים מתופעת האקנה. אקנה הוא זיהום בעור הנובע מתזונה לקויה, ובעיקר מחילוף הורמונלי המתרחש בגיל ההתבגרות. למרות שזוהי תופעה שכיחה בקרב נערים, קורה וגם למבוגרים יש אקנה, בעיקר בל לץ ותזונה לקויה. האקנה באה לידי ביטוי בעור אדמומי, בפצעים מוגלתיים ואם אינו מטופל כראוי הוא עלול להשאיר צלקות בפנים.

קוסמטיקאית רפואית, לאחר אבחון העור ומצבו, תעניק לכם טיפול פנים כולל ומקיף, תוך שימוש בחומרים הטובים והאפקטיביים ביותר שיסייעו לטיפול בעור, טיפול בחצ’קונים, והבראת העור. כמובן שבכל מקרה מומלץ לפנות לרופא עור, מאחר ולעתים נדרשים גם כדורים מיוחדים לטפל בזיהום שבעור הפנים כתוצאה מהאקנה.

אולם לא רק במצבים של אקנה או פצעונים יש צורך בטיפול פנים. שגרת החיים הלחוצה ניכרת היטב בעור הפנים של כולנו, והאקלים הים תיכוני אף הוא גורם להזדקנות מואצת של העור. לכן חשוב לתחזק ולטפל בעור הפנים באופן קבוע ושוטף, ולשמר אותו צעיר ורענן.

 טיפולי פנים כשגרת חיים

 טיפולי פנים הם כבר היום שגרת חיים של ממש. קוסמטיקאית מומחית ומקצועית משמרת את עור הפנים תוך כדי עיסוי, טיפוח העור, פילינג ועוד דרכים מצוינות לשמר את עור הפנים רענן וצעיר. כיום קיימות טכניקות רבות לטיפול ולטיפוח העור, ורצוי תמיד לפנות לקוסמטיקאית מנוסה, גם רפואית, המסוגלת לאבחן את עור הפנים, ולטפל בו בהתאם. כזו היא קוסמטיקאית בהוד השרון, בעלת מכון יופי בוטיק, עם נסיון רב, אהבת המקצוע וידע כולל בטיפולי פנים ועוד מגוון שירותיים קוסמטיים נוספים.

אם אתם מודאגים מעור הפנים של ילדכם, או של עצמכם, אל תפקירו את העור בידי אנשי מקצוע בלתי מתאימים. חן קוסמטיקס מציעים לכם מכון מורשה, מקצועי, עם ידע רב בתחומי הקוסמטיקה הרפואית, ובעזרתם תוכלו לטפל במצבים גם כאלו הנראים חסרי סיכוי, להגברת הבטחון העצמי בקרב ילדיכם, ועל הדרך גם טיפולי פנים מפנקים לכם ההורים.

כל שנותר לעשות זה להזמין תור, ולהכנס לעולם של יופי ואסתטיקה, הניתן לכם על ידי מומחים בתחומם. צרו קשר עוד היום והתחילו בחוויה של טיפוח.