הנצפים ביותר

טיול בסטנדרטים גבוהים

הישראלי הממוצע אוהב לטייל בארץ ישראל, כל עוד זה בצורה שמאפשרת לו מקסימום של נוחיות במינימום של עלות. יש כאלה שאוהבים לצאת לקמפינג בטבע כאשר גם כל אלה הפכו להיות מקומות שמציעים חיבור לחשמל, מקלחות עם מים חמים ועוד תנאים נוחים, ויש כאלה שאוהבים להיות במקום סגור שמציע להם תנאים של חדר מלון עם הקרבה הכי גדולה לכל מה שהטבע מציע לטיול נעים בנוף ישראלי. את השילוב המושלם בין השניים ניתן למצוא אצל מטיילים שכבר יצא להם לצאת אל מסלול טיול קראוון ישראל בצורה שאין דומה לה. טרם יצא לכם לשקול בכלל את האפשרות של טיול קרוואנים בישראל הקטנה? כדאי לא תפספסו הזדמנות לטיול בסטנדרטים חדשים.

 

למה דווקא קרוואן?

תרבות בילוי של חו”ל זה לא משהו שחייבים לעשות רק כאשר רוכשים כרטיס של טיסה לארץ זרה, אלא בהחלט ניתן לראות כיצד טיול עם קראוון ישראל נעשה למשהו שגם הישראלים למדו להכיר את התועלות שלו בשטח. עם החיסכון הנהדר של כרטיסי טיסה לחו”ל אפשר למצוא שלל של דגמי קראוונים שמגיעים עם גימורים ברמות מובחרות ומציעים מקום נוח למשפחה שלמה לישון, לטייל וליהנות.

הקראוון מציע מקום לשינה להורים, מקום שינה לילדים, מקום נוח לישיבה לארוחה, מטבח שבו אפשר להכין ארוחה כאשר רוצים ואפילו שלל של איבזורים שמאוד חשובים לישראלי הממוצע כמו מזגן שיוצר את הרמה הנכונה של טמפרטורה בכל פעם שחוזרים מטיול בשטח החם או הקר.

כאשר ישנם חניונים רבים שמציעים את האפשרות לחנות וליהנות משלל של שירותים המיועדים לקמפינג עם קרוואן, מה שנותר הוא למצוא את המיקום של אלה שנמצאים באזורים של מסלול הטיול ולהזמין את הדגם שהכי מתאים לכמות האנשים שצפויה לצאת לדרך.