הנצפים ביותר

טחורים- שוב זה קורה

מדובר בוורידים המצויים בפי הטבעת. התנפחותם או המתחותם עד ליציאה מפי הטבעת עשויה לגרום לכאב רב ואפילו דימום. כלי הדם נמצאים שם כדי להגן על האזור ולאפשר סגירה טובה יותר של פי הטבעת. אם זה מעודד וסביר להניח שלא תמצאו בדבר עידוד רב, אינכם הסובלים היחידים מהבעייה.  כ- 60 אחוזים מהמבוגרים סובלים מהסימפטום באיזשהו שלב בחייהם. במרבית המקרים פתרונה של הרפואה הקונבנציונלית יהיה מביך ולא נעים. מבצע הבדיקה יהיה רופא מומחה אשר נקרא פרוטולוג והוא יבצע בדיקה חיצונית או פנימית של המקום.

מהם הגורמים לבעיה?

הגורמים לבעיה עשויים להיות סטרס, במצב זה חשוב למצוא דרך להרגעת הגוף והנפש. הרמת משאות הינה סיבה נוספת אשר עלולה לגרום לצניחה של כלי הדם, הריון עשוי אף הוא להיות הגורם לבעייה בשל היווצרות לחץ בבטן. לחץ זה יפגע בזרימת הדם.כמו כן קיימות סיבות נוספות כגון: עצירות, חוסר בפעילות גופנית אשר ממריצה את הדם, תורשה, גיל, בעיה בכלי דם אשר תפריע לניקוזם ועודף משקל. לפי גישתה של רפואה משלימה,  הסימפטום נובע מחסימה אנרגטית בגוף.האנרגיה אשר עוברת באמצעות המרידיאנים ומזרימה את הדם נפגעת וכתוצאה מכך ישנה ירידה ברמה החיסונית של הגוף. לפי רפואה אלטרנטיבית, שהיא שם נוסף לרפואה המשלימה, האדם הוא שילוב של גוף ונפש, כך שמצב נפשי וחוסר איזון עשויים להיות הגורמים לבעיה. איזון הגוף מתאפשר במגוון דרכים. מקורותיהן של השיטות הן רפואה סינית וכן רפואה יפנית.

 כיצד ניתן לטפל בבעיה בדרך נוספת?

דיקור סיני וכמוהו גם דיקור יפני עשויים להוות פתרון עבור טיפול בטחורים. דיקור זה אינו פולשני. הוא אפילו לא כולל מגע עם פי הטבעת, אלא מתמקד בעיקר בידיים וברגליים. הדיקור עשוי לחזק את הגוף ואת המערכת החיסונית מכיוון  שהוא פועל על מערכת העצבים של האדם ועוזר לכווץ ולהגביר את זרימת הדם לעבר פי הטבעת. דיקור סיני יעזור לשמירת מסת השרירים באזור, כך בפי הטבעת יתחזק. באופן זה הדלקות לא יחזרו.

כמו כן, תזונה נכונה מאוזנת ובריאה, שימוש בצמחי מרפא הנרקחים עבור האדם הסובל באופן אישי, ביצוע פעילות ספורטיבית, חוסר איפוק ועצירה כאשר קיים צורך ללכת להתפנות, טיפול בעזרת נטורופתיה אשר משלבת טיפול פנימי וחיצוני וכן עיסויים המרגיעים את הגוף- כמו למשל עיסוי רפלקסולוגיה, עשויים להרגיע את הגוף ולמנוע את הצטברות המתח. הדיקור יחזק את כל המערכת החיסונית ועשוי בהחלט למנוע את בעיית הטחורים ולגרום לכך שלא תופיע ותטריד שוב.