הנצפים ביותר

טוענים בשבילכם מול הדיינים

כאשר בני זוג מחליטים לסיים את חיי הנישואין יחדיו בהחלטה משותפת או על ידי הגעה להחלטה חד צדדית הצעד הבא יהיה לפנות אל עורך דין גירושין שיוכל לקדם את האינטרסים בבית המשפט שם הוגשה התביעה. אולם, כאשר מתחיל מירוץ הסמכויות הידוע לשמצה המקום בו יתנהל הדיון לגבי תביעת הגירושין יהיה זה שבו הוגשה תביעת הגירושין הראשונה.

משמע, שאם אדם הגיש את התביעה שלו בבית משפט לענייני משפחה, שם יתנהלו הדיונים בנושא, ואילו אם התביעה הוגשה בבית הדין הרבני, רצוי להשיג טוענים רבניים על מנת שהמומחים בטיפול בגירושין בזירה זו ינהלו את התהליך עד כמה שאפשר לטובת הלקוח שלהם. למה עדיף לפנות אל טוען רבני ולא אך עורך דין לענייני גירושין במקרה כזה? המשיכו לקרוא את הדברים על מנת לדעת יותר בעניין חשוב זה.

 

טוענים בבית דין הרבני

בדיוק כפי שעורך דין לומד את כל דקויות החוק במדינת ישראל בדיני משפחה וגירושין, כך גם טוענים רבניים לומדים במשך שנים ארוכות את הנושא מנקודת המבט הדתית ועם הייחוס של התהליך להחלטות כפי שהן מתבצעות על ידי הרבנים שיושבים בית הדין הרבני. לכן, כל אדם אשר ישיג לעצמו טוען רבני על מנת להחל את התהליך לאחר שהגיש את התביעה עבור הגירושין יפעל בחוכמה עם אדם שקיבל את ההסמכה שלו ספציפית על מנת להציג את הטיעונים של הלקוחות שלו מול הדיינים בבית דין רבני.

חשוב מאוד להבין את השוני המשמעותי בין דיונים שנעשים בזירה זו לעומת זו האזרחית מכיוון שלפעולה לא נכונה יכולה להיות השלכות מרחיקות לכת מבחינת האדם שמעוניין להתגרש ולקבל את מה שמגיע לו במהלך תהליך הגירושין, בפרט עבור תביעת כתובה.