הנצפים ביותר

טויוטה אוריס החדשה וטויוטה אוריס היברידית

במאמר הבא נדבר על טויוטה אוריס ועל שתי הגרסאות הנפלאות שלה – טויוטה אוריס היברידית בנפח 1.8 ליטר וטויוטה אוריס בנפח 1.6 ליטר.

אוריס היברידית בנפח 1.8 ליטר

טויוטה אוריס בגרסתה ההיברידית היא בעלת מנוע בנזין בנפח 1800 סמ”ק ומערכת היברידית עוצמתית בעלת 136 כוחות סוס, תצרוכת דלק של 26.3 קילומטר בממוצע לליטר, עיצוב חיצוני יפהפה וזיהום אוויר נמוך ברמה 2, וכמו כן גם חישוקי מגנזיום אשר מעניקים לה מראה ייחודי ומרהיב.

טויוטה אוריס החדשה בנפח 1.6 ליטר

בטויוטה אוריס החדשה כל נסיעה היא הרפתקה. העיצוב שלה הוא עיצוב מהפנט, המנוע שלה הוא עוצמתי והינו בעל 132 כוחות סוס. בנוסף, תיבת ההילוכים האוטומטית שלה הינה בעלת 7 הילוכים, וגורמת לכל נהג ליהנות מאוד מהנסיעה בה. טויוטה אוריס החדשה היא מכונית משפחתית בעלת 5 דלתות והעיצוב שלה הוא עיצוב ספורטיבי ייחודי. בטויוטה אוריס יש מרחב פנימי גדול, וגודלה החיצוני הוא קומפקטי מאוד מה שמאפשר לבצע עמה בהנאה תמרונים בעיר.

העיצוב הנהדר שלה כולל פנסי איתות מובנים במראות הצד, אורות לד קדמיים, פס בגריל אשר ממשיך אל פנסי החזית, שמשות שמשתלבות היטב עם המבנה האווירודינמי שלה, בחלקה האחורי ישנם 2 ספוילרים ספורטיביים ייחודיים והיא בעלת חישוקי מגנזיום שמעניקים לה מראה מושך וייחודי מאוד.

טויוטה אוריס – אבזור מפנק

טויוטה אוריס היא מכונית בעלת אבזור מתקדם אשר נחשב למתקדם ביותר בקטגוריות הרכבים המשפחתיים – מושב נהג ומושב נוסע אשר מתכווננים לגובה ולמרחק נוח ואופטימלי, 4 חלונות חשמליים, בקרת אקלים דיגיטלית, נעילה מרכזית עם שלט מפתח, מראות צד חשמליות מתכווננות אשר מתקפלות חשמלית, מערכת שמע עם מסך מגע TOYOTA TOUCH שכוללת בתוכה נגן דיסק ,מצלמת רברס ודיבורית בלוטות’ אשר נשלטת מהגלגל של ההגה.

טויוטה אוריס- בטיחות

טויוטה אוריס כוללת אביזרי בטיחות רבים כמו מערכת ABS אשר משולבת עם מערכת ה-EBD שמונעת החלקה. כמו כן ברכב זה יש 7 כריות אוויר קדמיות ואפשרות לנתק את כריות האוויר הימניות עבור התאמה לכיסא תינוק, בקרת יציבות של VSC, קורות מפלדה בדלתות ועוד.

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית