הנצפים ביותר

טויוטה אוריס – בטיחותית ומפנקת

טויוטה אוריס הינה אחד הדגמים המפורסמים ביותר של חברת טויוטה. רכב זה נמכר כבר שנים רבות והוא מתקדם ומאובזר באופן מפנק. במאמר הבא נדבר על המאפיינים של רכב ייחודי זה ועל שתי הגרסאות שהוא כולל – טויוטה אוריס היברידית שהינה בעלת נפח של 1.8 ליטר וטויוטה אוריס החדשה שהינה בעלת נפח של 1.6 ליטר.

אוריס ההיברידית 1.8 ליטר

טויוטה אוריס ההיברידית הינה בעלת מנוע בנזין בנפח של 1800 סמ”ק ומערכת היברידית שהינה בעלת עוצמה אדירה של 136 כוחות סוס, תצרוכת דלק חסכונית של 26.3 קילומטר לליטר, עיצוב חיצוני מרהיב וחישוקי מגנזיום אשר מעניקים לה מראה מושך מאוד.

אוריס החדשה 1.6 ליטר

העיצוב של טויוטה אוריס החדשה הינו מהפנט והיא בעלת מנוע עוצמתי של 132 כוח סוס ותיבת הילוכים אוטומטית מתקדמת שהינה בעלת שבעה הילוכים, 5 דלתות, עיצוב ספורטיבי ייחודי, מרחב פנימי גדול מאוד, וגודל חיצוני שמאפשר לה קומפקטיות וביצוע מהנה של תמרונים ברחבי העיר.

העיצוב של טויוטה אוריס כולל בתוכו פנסי איתות שהינם מובנים בתוך מראות הצד שלה, אורות לד מקדימה, פס בגריל אשר ממשיך עד לפנסים של החזית, שמשות אשר משתלבות לחלוטין עם המבנה האווירודינמי שהיא מתהדרת בו, 2 ספוילרים ספורטיביים בחלק האחורי שלה וחישוקי מגנזיום אשר מעניקים לה מראה מיוחד ואטרקטיבי.

האבזור המפנק של האוריס

האבזור של הטויוטה אוריס הינו מתקדם וכולל בתוכו מושבי נהג ונוסע שמתכווננים לגובה ולמרחק אופטימליים, ארבעה חלונות חשמליים, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית, מערכת נעילה מרכזית עם שלט מפתח, מראות צד אשר מתכווננות ומתקפלות באופן חשמלי, מערכת שמע בעלת מסך מגע TOYOTA TOUCH עם נגן דיסק, מצלמת רברס, ודיבורית בלוטות’ שנשלטת מן הגלגל של ההגה.

הבטיחות של טויוטה אוריס

האוריס כוללת בתוכה הרבה אביזרי בטיחות כגון מערכת ABS משולבת עם מערכת EBD אשר מונעת החלקה של הרכב. בנוסף יש בטויוטה יאריס שבע כריות אוויר קדמיות ואפשרות לניתוק של כריות האוויר הימניות כדי לבצע התאמה לכיסא תינוק, בקרת VSC המאפשרת יציבות אופטימלית, דלתות הכוללות קורות פלדה ועוד.

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית