הנצפים ביותר

טבעת אירוסין קלאסית

 

 

 

נכון, שוק התכשיטנות הינו מרהיב ביופיו ובעיקר מבלבל בשל האופציות המרובות שהוא פורש בפנינו. כאשר גבר עומד בפני אחת ההחלטות החשובות בחייו – בחירת טבעת אירוסין לבת זוגתו, הוא נעמד בפני החלטה קשה – איזו טבעת לבחור מבין שפע האפשרויות שקיימות? עבור אדם שאיננו כל כך מתמצה בתחום, הדבר יכול להיות סיוט של ממש ולכן אנו במאמר הנ”ל נתמקד באחת מהאפשרויות הרבות והיא – טבעת אירוסין קלאסית

טבעות אירוסין סוליטר – מה זה אומר?

אז מהי למעשה טבעת אירוסין מסוג סוליטר? ובכן, מדובר על טבעת פופולארית בעלת וותק רב בתחום התכשיטנות הנחשבת למועדפת על ידי נשים רבות ולא רק בגלל יופייה אלא בשל העובדה שהיא מתאימה לכל לבוש וכן, היא תמיד נחשבת לאטרקטיבית.

אז מדוע הטבעת הנ”ל נחשבת לאטרקטיבית ואופנתית לא משנה מתי עונדים אותה? ובכן, הסיבה העיקרית לכך באה לידי ביטוי בשל עיצובה הפשוט. הטבעת עצמה הינה עגולה, ללא פיתולים מיוחדים כאשר “בראש הטבעת”, כלומר, במרכזה, ישנו יהלום אחד גדול ונוצץ וזה מצליח להפוך אותה לאטרקטיבית אפילו יותר. הטבעת הנ”ל יכולה להגיע במתכת בצבע זהב צהוב או זהב לבן, הכול תלוי בהעדפותיה של הכלה המיועדת.

מחירים

טבעות אירוסין יוקרתיות או זולות משתנות בהתאם לפרמטרים שהן מכילות. לדוגמא: אם מדובר על טבעת סוליטר מחירה נחשב למתון הרבה יותר מאשר טבעות בסגנונות אחרים (וינטאג’, טוויסט וכן הלאה) אך עם זאת, המחיר עלול להשתנות על פי משקל הזהב וכמובן על פי הפרמטרים של היהלום. מומלץ לבדוק את הטבעת הנ”ל במספר חנויות ובכך למעשה לערוך מעין “השוואות מחירים” בין החנויות השונות.