הנצפים ביותר

טבעת אירוסין לגבר

 

 

נשמע מוזר מעט נכון? כולנו רגילים לשמוע על גברים אשר מציעים נישואין לנשים אבל בעולם בו השוויון ניכר בתחומים רבים הרי שהצעת נישואין של אישה לבן הזוג שלה, זהו דבר מתבקש ובלתי נמנע!. כמובן שכמו שגברים נוטים להסתבך עם בחירתה של טבעת האירוסין הרי שנשים חשות אותו הדבר ולכן חשוב לקרוא את המאמר הבא.

כיצד תבחרי טבעת אירוסין לבן זוגך?

אז כיצד באמת מצליחים למצוא טבעות אירוסין לגברים? הרי גברים (בניגוד לנשים) נוטים שלא להסתובב עם תכשיטים ולכן קשה הרבה יותר לדעת מהו הטעם שלהם. אז כיצד עדיין ניתן לדעת מהו טעמם בנושא הנ”ל? ובכן, היתרון המשמעותי בבחירה של טבעות אירוסין מיוחדות לגברים הוא בכך שהעיצובים של טבעות אלו די קלאסיים, פשוטים כך שכל גבר יוכל להתחבר אליהם.

ניתן גם לדפדף במגזינים של טבעות אירוסין ומכיוון שבן זוגך הרי לא יחשוד שאת מתכוונת להציע לו, ניתן לשאול אותו אודות טבעת כזו או אחרת, לקבל פחות או יותר את המראה של הטבעות אליהן הוא יותר מתחבר ולהתחיל לחפש אחר אחת כזו.
כמובן שאל סגנון טבעת אירוסין קלאסית ניתן להוסיף חריטה ייחודית ואישית וכך למעשה להפוך את הטבעת להרבה יותר מרגשת ובעלת ערך מוסף משמעותי. בכל הנוגע אל צבע הזהב רצוי לדעת שרוב הגברים מעדיפים זהב לבן על פני זהב צהוב אך אם הגבר שלך מסתובב עם שרשראות/טבעות מזהב צהוב, הרי שעדיף לבחור עבורו זהב צהוב.