הנצפים ביותר

טבעות אירוסין עם יהלומים אדומים

 

 

אין זה הולך להפתיע אותך – נשים אוהבות תכשיטים. בשל כך הן גם מכירות את התחום הרבה יותר מגברים. אז מתי מרגישים את ההבדל הזה (מעבר לכך שהם רואים את בנות הזוג שלהן עונדות תכשיטים במהלך היומיום או כאשר הם יוצאים לבלות)? כאשר בן הזוג מחליט שהגיע הזמן להעמיק את הקשר עם בת זוגתו ולקחת אותו צעד אחד קדימה ובעצם לחפש אחר טבעת אירוסין. אז איזה סגנון מומלץ לחפש? על יהלומים אדומים כבר שמעת?

יהלומים אדומים – יופי כובש

אם אינך מאורע בכל הנוגע אל עולם התכשיטנות הרי שבוודאי אתה מכיר את היהלום הדומיננטי והפופולארי ביותר בתחום – היהלום השקוף אשר נחשב כנפוץ ביותר בטבע וכן, גם היקר ביותר שבניהם.
עם זאת, בשנים האחרונות החלה להתפתח מגמה מעניינת ובה יותר ויותר אנשים מעוניינים דווקא בתכשיטים עם יהלומים צבעוניים או לחילופין שילוב בין יהלומים צבעוניים לצד היהלומים הטובים והמוכרים (השקופים אותם הזכרנו לעיל).

יהלומים אדומים אשר משתלבים בכל סוגי התכשיטים (וכמובן שגם בטבעות מסוג טבעות אירוסין מעוצבות) נחשבים ליפים ביותר בעיני רבים וכן, הם גם הייחודים ביותר מבין היהלומים הצבעוניים שישנם בטבע. היהלום הגדול ביותר שנמצא אי פעם שצבעו אדום נאמד על משקל של כ- 5 קראט לערך. היהלום האדום משתלב באופן טבעי ועוצר נשימה עם טבעות אירוסין קלאסיות לצד טבעות אירוסין טוויסט – לכל סגנון יש את הגודל המתאים ביותר לצד החיתוך המתאים ביותר לטבעת.
חשוב לבדוק שבת הזוג אכן חובבת יהלומים אדומים טרם רוכשים אותם. סקר שוק במקרה הנ”ל הוא עניין חשוב מאוד וזה בכדי לקבל לא רק יהלום בעל פרמטרים טובים אלא גם לקבל על כך תעודת גמולוגיות המוכיחה שמדובר על יהלום אמיתי.