הנצפים ביותר

טבעות אירוסין לפי תקציבך

טבעות אירוסין נתפסות אצל צרכנים רבים כמוצר יוקרה הנקנה לאירוע מיוחד בו מעורבות רגשית גבוהה וכמובן – היפרדות מסכום נכבד של כסף. ולמען האמת טבעות אירוסין נמכרות גם בסכומים של עשרות ומאות אלפי שקלים (למעטי מעט היכולים להרשות לעצמם). עסקים רבים מבינים את הלחץ החברתי הפועל על הצרכן בעת הרכישה (האישה רוצה טבעת ראוותנית, לא נעים להוציא סכום נמוך על טבעת אירוסין, מה יגידו וכו’) ומנצלים זאת לא פעם. במאמר זה נראה לכם כי ניתן לרכוש טבעות אירוסין איכותיות ואפנתיות במחירים זולים, וכמו כן נספק לכם מספר טריקים קטנים להוריד את מחיר הטבעת.

 כשאנו אומרים טבעות אירוסין זולות על איזה מחיר אנו מדברים? מה נחשב זול ביחס לשוק?. אז לצערנו אין לנו תשובה מדוייקת ולא נערך מחקר על “כמה צריך להשקיע על טבעות אירוסין” אך לפי נתונים שלנו טבעות אירוסין מתחת ל-2500 ש”ח הן בהחלט הגדרה סבירה ל”טבעות אירוסין זולות”. המוטו שלנו הוא שצריך לרכוש טבעת אירוסין לפי היכולת הכלכלית שלך ולא של חבר שלך, או לא על פי מה שהסביבה חושבת שנכון. נמכרות כיום טבעות אירוסין מדהימות ב-2000 ש”ח עם מראה יוקרתי ורמת גימור גבוה.

 חשוב לציין כי מקום הרכישה מאוד משפיע על המחיר הסופי אותו תשלמו. אם תרכשו טבעת בקניון למשל אתם צריכים להבין שתשלמו 100-150% יותר. ותגלמו בקנייה גם הוצאות שכירות, פרסום, חשמל, עובדים ועוד. לעומת זאת אם תקנו את אותו מוצר בדיוק ישירות אצל הייצרן כבר תוזילו משמעותית את מחירה הסופי של הטבעת, וחשוב מכך תראו בעצמכם מי הייצרן, את המוניטין שלו ועוד. אז מה עוד הופך טבעות אירוסין זולות לזולות?. קבלו טיפ חשוב! אם תרצו לרכוש טבעות אירוסין בעלות מראה יוקרתי ונוצץ לכו על טבעות אירוסין משובצות ביהלומים קטנים. טבעות אירוסין משובצות ביהלומים קטנים של 1 נקודות ומטה ואבן מרכזית אחת במשקל 15-25 נקודות יאפשרו לכם לקבל טבעת שנראית הרבה יותר יקר ממה שבפועל שילמתם עליה.

 אם באותו תקציב של טבעת זו הייתם בוחרים בטבעות אירוסין סוליטר (עם אבן אחת) הייתם יכולים לרכוש טבעת עם יהלום מרכזי קטנטן וחסר נוכחות. דרך נוספת להוזיל את ערך הטבעת היא “לשחק” עם מפרט היהלום. למשל אם התאהבת נורא בטבעת אירוסין 0.50 C (חצי קראט) וצבעו של היהלום הוא G ורמת הנקיון של היהלום היא VSI1 שמחירה הוא קצת יותר מהתקציב שקבעת תדע שיש לך יכולת להוזיל את מחיר הטבעת. עליך לבקש יהלום 0.49 C עם צבע יהלום H ודרגת נקיון VSI2 (בעצם הורדנו בדרגה אחת למטה את הפרמטרים הקובעים את מחירו של היהלום) ובכך תקבל טבעת אירוסין זולה יותר ושעין בלתי מזויינת לא תבחין כלל בשינוי היהלום.

 אז זיכרו כי ההיצע הגדול שקיים בשוק טבעות האירוסין מאפשר לכם לקנות טבעות אירוסין בזול ומבלי לוותר על איכות ואמינות הייצרן. זיכרו את הטיפים הקטנים כמו קניית טבעות אירוסין ישירות אצל הייצרן, ללכת על טבעות אירוסין משובצות במקום על אבן מרכזית אחת קטנה, ללמוד על מאפייני היהלום ובכך תוכלו לשלוט במחיר ועוד.