הנצפים ביותר

טבעות אירוסין יוקרתיות

 

 

 

שוק התכשיטנות מציע מגוון נרחב של טבעות אירוסין – זולות ויוקרתיות כאחד. כאשר מעוניינים לרכוש טבעת אירוסין יוקרתית חשוב מאוד לזכור מספר פרטים וזה על מנת שהרכישה תהיה אפקטיבית, כלומר, שהזהב לא יהיה מזויף, שהיהלום יהיה אמיתי וכמובן – שהכלה לעתיד תהיה מרוצה.

טבעות אירוסין  יוקרתית – מה חשוב לדעת

ראשית כל ואולי הדבר החשוב מכל זה לדעת האם הטבעת היוקרתית באמת תואמת את אורך חייה שלהכלה המיועדת שהרי אם מדובר על כלה צנועה, יכול מאוד להיות שהטבעת שהיא תקבל לא תהיה אהובה עליה. מעבר לכך, יש לערוך “סקר שוק” ולבדוק אילו מקומות מציעים הנחות משמעותיות ואילו פשוט לא.

אם התקציב גבוהה, הרי שניתן ליהנות ממרחב תמרון הרבה יותר רחב. למשל: יהלום עם משקל של קראט רב יותר, חיתוך טוב יותר, בהירות, צבע וללא פגמים. חשוב לזכור שלא משנה האם מדובר על יהלום יוקרתי או יהלום זול יותר חשוב מאוד שזה יגיע עם תעודת גמולוגיות המעיד על כך שמדובר על יהלום אמיתי ולא מזויף.

טבעת אירוסין קלאסית או טבעת אירוסין וינטאג’?

חשוב להבין, לפני הכל, שמדובר על בחירה אינבידואלית לחלוטין אך עם נדבר מבחינת סכומים הרי שטבעת אירוסין קלאסית נחשבת כזולה יותר וזה בשל הפשטות שלה, היהלום המרכזי הבודד שבה והעיצוב היפה והקלאסי אך הלא מתוחכם. לעומת זאת, טבעת וינטאג’ משלבת את שתי העולמות – העולם הקלאסי והעולם בו טבעות עם עיצוב עכשווי לקחו את המושכות. מומלץ תמיד לשלב בין השניים וליהנות מיופי יוצא דופן שהרי אם המחיר לא משחק תפקיד, ניתן ליהנות מעולם ומלואו של יופי ואיכות.