הנצפים ביותר

חתונות קטנות הנאה גדולה

עולם החתונות התפתח בצורה משמעותית בשנים האחרונות.

פעם הייתה רק דרך אחת להתחתן: אולם חתונות גדול עם תקרה גבוהה, רחבת ריקודים אחת, אורות ניאון מסנוורים, שולחנות ומלצרים, נו אתם יודעים איך זה היה…

מאז זרמו אלפי צ’ייסרים בפיות האנשים והתחום עשה כברת דרך ארוכה ומרשימה.

בשנים האחרונות החלו חתונות הנושא להיכנס לתחום ואיתם הקונספט של חתונות קטנות, חתונות בוטיק וכדומה.

חתונה בדרך שלי או לא חתונה בכלל…

אנשים השכילו להבין שאם הם כבר מתחתנים אז שיהיה רק בדרך שלהם – כמו שהם אוהבים לחגוג באמת. אמנם את הדודות אי אפשר להחליף אך התחום עבר מייק אובר כללי כמעט בכל אספקט אפשרי, החל מהאופי הכללי של האירוע ועד לעיצוב המפיות.  

עולם האירועים חווה כיום רנסנס במובן הזה, וחתונות קטנות הן ללא ספק הדובדבן שבקצפת בכל הנוגע לאפשרות ליהנות מהן.

עושים חיים באירוע

אם פעם ללכת לחתונה היה כמעט עונש לאנשים רבים, הרי שהיום אם אתם מוזמנים לחתונה קטנה של חבר, אתם מרגישים שבטוח תיהנו שם כי זו תהיה מסיבה לכל דבר ולכל אחד יהיה שם משהו שיתאים במיוחד בשבילו.

אין סוף אפשרויות הנאה בחסות האהבה

העושר הקיים היום בעולם האירועים עצום: החל מחתונות טבעוניות ותצוגה קולינרית חסרת תקדים שניתן לקבל בהם (ושם ללא ספק חתונות קטנות גונבות את ההצגה) עם מיני מאכלים מדהימים ויצירתיים, דרך הדי. ג’יי שיודע בדיוק איזו מוזיקה אתם אוהבים, האלכוהול כמובן וכל מיני הפתעות נחמדות שצצות לאורך הערב הארוך והמרגש הזה.

בקיצור, מחפשים מקום לחתונות עד 200 איש ? יש לכם הזדמנות נהדרת לשריין לעצמכם תאריך לחתונה קטנה ומרגשת באחד המקומות המדהימים ביותר בהם אפשר ליהנות ללא גבולות. ÂÂ