הנצפים ביותר

חתונה שלא רואים כל יום

איך שזוג מדמיין את החתונה שלו זה לגמרי שונה מכל מה שזוג אחר יכול לדמיין, לכן זה כל כך נפלא שקיימים אינספור של אולמות אירועים שמגיעים בעיצובים שונים, עם נופים מגוונים והמון אפשרויות של בחירה שבסופו של דבר יוצרת את האירוע הספציפי הזה שמרגיש לגמרי שלהם. איך הופכים את העיצוב לגמרי אישי וכזה שלא רואים בכל אלבום תמונות דיגיטלי או סרטון ערוך על ידי תצלם החתונות? קראו את הטיפים הבאים שיהפכו את האירוע הספציפי שלכם לחתונה לכזה שירגש, יהיה מעוצב וטעים, ייערך בתוך אולם אירועים לחתונה קטנה אבל יותר מהכל ירגיש כמו חתונה שפשוט לא רואים כל יום.

 

חושבים אוכל מקורי

אל תקבלו את כל מה שאתם מכירים עבור הגשת מזון במהלך האירוע השלם בתור דבר מובן מאליו. צרו לעצמכם אמירה מיוחדת על ידי בחירה של ישרותי קייטרינג יוצאי דופן שמביאים את כל תחושת ה”וואוו” אל הסועדים שפשוט לא מפסיקים להתלהב מן המנות אשר מוגשות בגודל המתאים, מוצרים טריים והמון מחשבה יצירתית שהופכת את כל אלה לחוויה נהדרת שלא רואים בכל יום.

 

מביאים את עצמכם אל העיצוב

זה בהחלט מתחיל מן הבחירה של אולם אירועים לחתונה קטנה או גדולה ומסתיים באופן שבו אתם בוחרים את העיצוב של המקום. ככל שהמקום יציע יותר אפשרויות של עיצוב טרם הוספה של פרחים ושאר קישוטים, כך אתם בהחלט יכולים לתת את האמירה האישית שלכם לכל אורך האירוע בכל החלל רחב הידיים שלו, מפני שהקירות לא חייבים להיות עירומים, השולחנות לא חייבים מפה וקישוט מרכזי באופן סטנדרטי וניתן לעשות הרבה יותר כאשר הופכים את האזורים השונים ליותר מתאימים לאופי החתונה שלכם.