הנצפים ביותר

חמישה דברים שלא ידעתם על ביובית

 

הביובית היא אחת מהאמצעים החשובים ביותר שיש כיום למומחים בתחום האינסטלציה, כדי לטפל בבעיות קשות בתחום הביוב. בעזרת ביובית, אפשר כמובן לבצע שאיבה של בורות רקב ובורות ביוב, אפשר לבצע שאיבה של בורות דלק, לטפל בסתימות קשות שיש בצנרת, לבצע שאיבה מתוך אזורים שבהם הייתה התפוצצות של הצנרת, ועוד עבודות רבות. להלן כמה פרטים מיוחדים על הביובית – שאולי לא ידעתם עליה!

 

הפרטים החשובים אך הנסתרים

להיכן הפסולת מפונה? – כולנו יודעים שבעזרת ביובית אפשר שלאוב את הפסולת, אבל לאן מפנים אותה? התשובה היא שישנם אתרי הטמנה מורשים, וכמובן שאינסטלטור עם רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה, הוא היחיד שיכול להפעיל את הביובית, ולבצע שאיבה ופינוי של הפסולת לאתרים המורשים.

מתי אפשר להזמין אותה? – במקרים רבים, עסקים שמפעילים ביובית, מספקים את השירות 24 שעות ביממה, ואף 7 ימים בשובע. הסיבה לכך היא שהביובית באה לפתור פעמים רבות מצבי חירום של ממש – ולכן היא פעילה כל הזמן.

יש ביוביות מיוחדות לחניונים – הבעיה בחניון היא כידוע שרכבים גבוהים לא יכולים להיכנס אליו. הביובית לכשעצמה היא רכב גבוה וגדול. לכן פותחו ביוביות מיוחדות שהן נמוכות אך ארוכות – וניתן להיכנס איתן לשאיבת ביוב בחניונים.

היא גם יכולה להוציא – אנו רגילים להסתכל על הביובית בתור מכשיר אשר שואב אליו את הביוב – אבל הביובית גם יכולה לשמש כזרנוק לכל דבר ולהוציא מים בלחץ גבוה כדי לנקות תשתיות ביוב.

היא מגיעה במגוון גדלים – אין גודל אחיד לביובית, ונהוג להבדיל לפי גודל המיכלים בליטרים. ככל שהביובית גודלה יותר – כך היא מתאימה לבעיות גדולות יותר בצנרת, ולרוב הביוביות הגדולות ביותר ישמשו לשאיבת ביוב במקומות מסחריים וציבוריים.

המשאית שתמיד כאן עבורכם

אל תשכחו כי בעזרת ביובית ובעזרת צוות מיומן – שום תקלת אינסטלציה לא תישאר פתוחה. זה נכון שלא לכל בעיה של סתימה או אפילו הצפה כדאי בהכרח להזעיק את הביובית. אולם, כשנראה שהמים (והביוב) הגיעו עד נפש – זה הזמן להזעיק את שירותי הביובית בכל שעה, ולפתור את הבעיה במהירות, לשביעות רצונם של כל הנוכחים.