הנצפים ביותר

חלונות בלגיים והשפעתם על הטמפרטורה בבית

אם אתם מתכננים לעבור לבית חדש, ויש לכם אפשרות, כדאי מאוד שתהיו חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית בכלל ומקביעת מיקומיהם של פתחי האוורור בבית – החלונות והדלתות. זאת משום שמיקום טוב שלהם יוכל לעזור לכם גם ליהנות מהרבה יותר אור טבעי ומטמפרטורות נוחות בתוך הבית פנימה, וגם לחסוך בהרבה מאוד עלויות בזכות צריכה מופחתת של חשמל. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא…

אור עולה בבוקר

כשאנחנו נכנסים לבית מואר הלב שלנו מתרחב. נכון, זה אולי נשמע כמו קלישאה, אבל זאת עובדה בשטח. אם אתם לא סגורים על זה, עשו תרגיל: החשיכו את הבית, סגרו תריסים וצאו לרגע. כשתיכנסו אפילו אולי לא תרגישו איך היד שלכם תישלח באופן כמעט אוטומטי אל מתג הדלקת האור הקרוב ביותר. לעומת זאת, אם תצאו ותיכנסו את הבית כשתריסים מורמים וקרני השמש חודרות פנימה דרך אותם חלונות בלגיים חדשים שקניתם (ראו בהמשך למה דווקא כאלה), יהיה לכם הרבה יותר כיף להגיע הביתה, ולא משנה כמה אתם עייפים. לכן, חשוב מאוד לוודא עם האדריכל האחראי על תכנון הבית החדש שלכם, שהחלונות ימוקמו במקום שבו יוכלו לקלוט כמה שיותר קרני שמש ולהכניס אותם הביתה. כמובן שמומלץ להתחשב גם בכך שבשעות החמות גם יותר מדיי שמש שנכנסת הביתה זה לא דבר כל כך רצוי, ולכן יש לעשות את כל השיקולים הנכונים לקביעת המיקום האידיאלי.

שינויי מזג האוויר

כאמור, כמות האור שנכנסת הביתה משפיעה גם על הטמפרטורה בבית ולכן יש לקחת גם את העובדה הזאת בחשבון. קודם כל, חשוב מאוד לבחור חלונות בעלי בידוד איכותי, שימנע מקור להיכנס הביתה. חלונות בלגיים הם התשובה הטובה ביותר לצורך זה, שכן הם בעלי בידוד מצוין ולכן כתבנו מעלה, שהם הבחירה העדיפה. כמובן שאפשר להשיג בידוד איכותי גם עם סוגים אחרים, אולם כאן מדובר בתכונה מובנית של החלון, ואין ספק שזה עדיף. בנוסף, מיקום של חלון כך שלא תיכנס דרכו שמש עלול לגרום לכך שהטמפרטורה בבית תהיה נמוכה מדיי, ותצטרכו להפעיל אמצעי חימום גם כשהשכנים שלכם מסתובבים עם חולצה קצרה ומשלמים הרבה פחות כסף לחברת החשמל. לעומת זאת, מיקום של החלון כך שתיכנס יותר מדיי שמש, עלול לגרום לכך שתמצאו את עצמכם מפעילים מזגן על קירור גם באביב.

החלון המושלם במיקום המושלם

לאור כל האמור לעיל המסקנה היא, שאם תבחרו חלונות בלגיים שהם בעלי בידוד מצוין ותדאגו לכך שהם ימוקמו בדיוק במקום הנכון, תוכלו ליהנות מטמפרטורה נעימה בבית שתאפשר לכם לחיות טוב בלי לשלם כל כך הרבה כסף על הנוחות שלכם. בחרו בחלונות בלגיים איכותיים, התייעצו עם אנשי מקצוע מומחים ואין ספק שמצב הרוח והכסף שלכם יהיה בדיוק בטמפרטורה הנכונה. בהצלחה!

נכתב באדיבות חברת א.ש אלומיניום– חלונות בלגיים לבית