הנצפים ביותר

חלון נקי למשעי

משימת ניקוי חלונות הבית הינה אחת המשימות המתישות והמתסכלות עבור כל בעל משרד או בעל דירה, בפרט כאשר מדובר בחלקים נכבדים של הבית שכוללים חלונות זכוכית רחבים וכבדים. אומנם כל הזמן יוצאים לשוק מכשירים לניקיון עבור חלונות אולם אף אחד מאלה לא מצליח לבצע את ההברקה הנדרשת עבור כל האזורים של החלון, גם כאלה שאדם לא מקצועי לא מצליח להגיע אליהם. הפתרון היחידי בהרבה מקרים הינו עזרה של חברת ניקוי חלונות כדי שהחלונות יהיו נקיים ובעל המקום יוכל להמשיך ביתר ההתנהלות היומית ללא כל מפרע.

 

ניקוי חלונות דו צדדי

לאחר שסיימתם להבריק את החלונות של כל הבית מן הצד הפנימי שלהם, איך בדיוק אתם מתכוונים לבצע את הניקיון של הצד החיצוני? ניקיון של חלונות יהיה גמור לאחר שהזכוכית תהיה נקייה משני הצדדים אחרת הלכלוך עדיין יהיה ברור לעין, בפרט כאשר הצד החיצוני מתמלא בלכלוך ואבק תוך זמן קצר לעומת הצד הפנימי של החלונות. עבודה מקצועית של ניקוי חלונות תכלול את שני הצדדים ולשם כך תצטרכו להוציא את החלונות מן המסלול או לצאת אל מחוץ לבית על מנת לנקות את הצד החיצוני של הזכוכית, כל עוד דבר מאלה לא בוצע החלונות ייראו מלוכלכים.

 

ניקוי חלונות בגובה

רוב הבנייה החדשה כיום הינה בנייה לגובה, משמע שעבור ניקיון של החלונות בצורה יסודית חייבים לגלות גמישות מיוחדת של הגוף על מנת להגיע אל כל האזורים של החלונות בבית או להשתמש בשירותי ניקוי חלונות בעזרת סנפלינג מקצועי. סנפלינג מסייע בניקיון של חלונות עבור בתים פרטיים וגם עבור בתי עסק רבים שהגישה אל החלונות אינה פשוטה. החזית של בניינים רבי קומות מושפעת רבות מן המראה של הזכוכיות שמעטרות חלקים נכבדים מן המעטה החיצוני שלהם ולכן חייבים לבצע ניקוי חלונות מקצועי שאינו מסכן נפשות ומאפשר הברקה של כל הזכוכיות למשעי.