הנצפים ביותר

חידוש מטבחים- עשה זאת בעצמך

המודעות לעיצוב ולמראה הבית הולכת ופושטת ומביאה לא מעט ישראלים מכל שכבות האוכלוסייה להצטרף למרוץ העיצוב. בעבר שיפוץ ועיצוב הבית נחשבו משימות מורכבות שעלותם גבוהה, אולם כיום תודות לחידושים שונים ולשיטות עבודה יעילות במיוחד כל אחד יכול לעצב את הבית מחדש בעלויות נמוכות יחסית. לא מעט שוכרי דירות למשל בוחרים בעזרת כמה פעולות פשוטות שעלותן נמוכה, לבצע שדרוג לבית שבו הם חיים, גם אם מדובר בבית שאינו שלהם.

מה זה יוצר?

המגמה הזו של חידוש הבית שבו אנו חיים מאפשרת לנו לשדרג את המראה של הבית במלי להפוך את שגרת החיים שלנו לסיוט של שיפוץ יקר ומתמשך. כאמור זה מתאים בעיקר לשוכרי דירות שאינם מעוניינים לבצע השקעה גבוהה מדי בבית שבו הם חיים, אולם כן מבקשים ליצור חלל נעים שכיחף להתגורר בו. אחת הדוגמאות הטובות למגמה הזו ניתן לראות דווקא במטבחים הישנים, וכשמה כן היא חידוש מטבחים. חידוש מטבחים מאפשר ליצור מראה נקי ומודרני למטבח ישן, שמהווה נקודת תורפה של דירות שכורות רבות.

מי מפחד מהמטבח?

לא מעט בעלי דירות נמנעים מלבצע שיפוץ במטבח בשל עלותו הגבוהה. התוצאה היא דירות רבות שבהן מטבח ישן ולא מטופל. הצעד הראשון כדי לבצע חידוש מטבחים הוא להחליף את דלתות הארונות. לא מעט מטבחים נראים ישנים בגלל הדלתות שמעטרות אותם. עם דלתות חדשות ניתן להשיג מראה צעיר ורענן יותר למטבח. בחירת הצבע תשפיע על החלל ולכם אם מדובר על חלל קטן מומלץ לבחור תבע בהיר ואם מדובר על חלל גדול כדאי לבחור צבע כהה.

אביזרים

ניתן לבחור ידיות מעניינות שייצרו תחושה מקורית בחלל, כך למשל אם בחרתם דלתות לבנות, ניתן לבחור ידיות בצבע קונטרסטי כמו שחור או אדם, שייצרו עניין. חידוש מטבחים יכול להתבצע גם על ידי החלפה של ברזי המטבח. בעבר עלות הברזים הייתה גבוה אולם כיום ניתן למצוא ברזים תוצרת סין באיכות טובה ובמחירים שווים לכל כיס. בנוסף, ניתן לחדש את השיש על ידי חומר מיוחד שיסיר ממנו אבנית ולכלוך שהצטבר לאורך שנים וכך ליצור מראה רענן ונקי למטבח הישן.