הנצפים ביותר

חותמת אפוסטיל על תעודת נישואים אזרחיים

יותר ויותר זוגות ישראלים בוחרים היום להינשא במתכונת של נישואים אזרחיים ללא מעורבות של הרבנות הראשית. בכדי להינשא על בני הזוג להגיע אל מדינה בה ניתן להינשא בטקס אזרחי גם כאשר אתם אנכם אזרחי המדינה. כל מדינה בה ניתן להינשא כך מציבה תנאים משלה מול בני הזוג, כדאי להכיר את התנאים טרם היציאה אל אותה המדינה.

אימות תעודות נישואים עם חותמת אפוסטיל

בעבור אלו שאינם מכירים מהי חותמת אפוסטיל נסביר כי מדובר בחותמת המהווה אישור בינלאומי למסמכים רשמיים, עם חותמת אפוסטיל המסמכים הופכים בעלי תוקף משפטי מלא. קבלת המסמכים עם החותמת מתאפשרת באותן מדינות החתומות על אמנת אפוסטיל.

איך עורכים חתונה אזרחית?

רוב המדינות המאפשרות חתונה אזרחית מבקשות את בני הזוג לחתום על חוזה נישואין אותו יש לאשר בהמשך עם חותמת אפוסטיל המעניקה לחוזה תוקף משפטי. החותמת מקלה על בני הזוג בכך שהיא מבטלת את הדרישה לאימות של מסמכים נוספים ומעניקה לחוזה הנישואין תוקף בישראל ובמדינות נוספות בעולם.

אם חוזה הנישואים שלכם אינו מאושר בחותמת אפוסטיל יהיה עליכם להוכיח את אמיתות התעודה, יהיה עליכם להוכיח כי המסמך נאמן למקור. ללא אישור המסמך לא תוכלו לקבל אישור של נציגות ישראל לנישואין שלכם.

כדאי לדעת כי ישנן מדינות המציבות תנאים כמו גיל נישואים מינימלי, בדיקות רפואיות, שהייה של תקופה במדינה טרם הנישואים ועוד. בכדי שלא לעכב את התהליך חשוב יהיה להתכונן בהתאם לקראת התהליך ולדעת מהן הדרישות בכל מדינה.

אלו מסמכים דרושים?

  1. 1.תעודת גירושין או מסמך המוכיח אלמנות על פי צורך.
  2. 2.תמצית רישום משרד הפנים.
  3. 3.דרכון בתוקף.
  4. 4.שתי תמונות פספורט.
  5. 5.תעודת לידה.
  6. 6.כרטיס טיסה דו כיווני.

Â