הנצפים ביותר

חושקים במישהי מיוחדת, איך להתחיל עם בחורה כזו?

איך להתחיל עם בחורה בכלל ואיך להתחיל עם בחורה ספציפית שאתם חושקים בה יכול להיות אחד המהלכים המורכבים והמסובכים ביותר שאתם מכירים. על מנת להפוך את המצב בו אתם קופאים טרם הוצאתם את המשפט הראשון הרי שעליכם להיות מוכנים, כמו שכתוב קשה באימונים, קל בקרב. אמנם אין באמת זה קרב מול הבחורה אך איך להתחיל עם בחורה בהחלט יכול ליצור קרב כלשהו אצלכם בראש. הקרב הזה הינו קרב מתיש ברוב הפעמים אולם לרוב אין זה קרה אמיתי. איך להתחיל עם בחורה בכלל אינו אמור להיות קרב אל אסטרטגיה, האסטרטגיה זו אמורה להביא אתכם למצב שבו ידכם על העליונה ולא להיפך.

 

איך להתחיל עם בחורה?, ככה בפשטות

אל תסתבכו יותר מידי עם השאלה איך להתחיל עם בחורה, ככל שתתעמקו בשאלות כאלו כך סביר להניח שיהיה לכם קשה יותר. בפועל איך להתחיל עם בחורה הינו מהלך די קל ופשוט. הכול עניין של אין אתם ניגשים מלכתחילה לעניין. אם אתם בגישה של ” לא יכול, מי אני, למה בכלל שהיא תרצה אותי, אז כך באמת יהיו הדברים חסרי ביטחון ממש כמוכם, אולם אם אתם מבעוד מועד מכינים את עצמכם לסיטואציות שונות, משננים מהלכים שיכללו כתשובה על איך להתחיל עם בחורה הרי שמין הטבע הוא שכך גם התוצאות יהיו, ומקסימום הצלחתם.

 

פחד לא אותנטי מעכב אתכם תמיד

איך להתחיל עם בחורה לרוב אינה הבעיה האמיתית או העיקרית, איך להתחיל עם בחורה למעשה צריך להיות תוצאת הלוואי של פעולות אותם אתם אמורים לבצע. אך בפועל מה שקורה ישנו מעין קול קטן בראש שאומר לכם ומנקר לכם  “לא תצליחו, תכשלו” וכדומה. המשימה האמיתית היא להבין את ההפרדה בין אותו קול קטן ( שבפועל אין דרך להשתיקו, לעולם) ולהבחין מתי אותו קולם יוצר פחד לא אמיתי, פחד לא אותנטי שמפריע לכם במענה על איך להתחיל עם בחורה. אם הצלחת ליצור את ההפרדה הזו הרי שאיך להתחיל עם בחורה הינו מהלך שאמור להיות קל שבקלים.