הנצפים ביותר

חופשת סקי חלומית באוסטריה

חופשת סקי באוסטריה היתה תמיד משתלמת עבור זוגות ומשפחות. עם זאת מתברר כי לא כולם יודעים אילו מקומות מתאימים עבורם. מאמר זה בא להשלים את החסר…

אתרי הנופש שמעל ההרים האוסטריים מציעים פעילויות עבור הגולשים כמו גם הלא-גולשים שבאו ל – חופשת סקי באוסטריה. מקומות כמו ארלברג, קיטצבואל, אינסטבורק ועוד אתרי סקי אחרים מציעים לא רק פעילויות מחוץ למלון אלא גם מאכלים קולינריים לעילא ועילא.


חופשת סקי באוסטריה – ואלברג

אזור האלברג נחשב לא רק למקום הולדתו של הסקי המודרני באלפים אם כי גם כחצר השעשועים של בני המשפחות המלכותיות באירופה.  יש בו את כל מה שדרוש בשביל ליהנות מחוויה חורפית בלתי נשכחת של חופשת סקי באוסטריה באלפים  שמושפעת מקסם היסטורי ומגוון וכן משרותים מיוחדים הניתנים עבור המבקרים באזור.תוכלו ליהנות, בין היתר, מפאבים מיוחדים לגולשי סקי, טניס וסקווש, גלישה על הקרח, רכיבה על מזחלת, דהירה על סוסים וקרלינג הררי.

שדות התעופה הקרובים ביותר: אינסבורק, ציריך, מינכן. שירות של קווי אוטובוסים בין נמל התעופה של ציריך וארלברג פועל בימים שישי, שבת וראשון.


חופשת סקי באוסטריה – קיטצבואל

זוהי עיר טרולית מושלמת וידועה בכך שמתקיימת בה פעם בשנה מרוץ הסקי המפורסם בעולם. לעיר הזאת יש מוניטין בין לאומי באשר לענפי ספורט שמתקיימים בעונת החורף.למעשה, לא קיים אף ענף ספורט חורפי שלא השתתפו בו עד כה בקיטצבואל. אזור הסקי הוא עם מאה ושישים קילומטרים אשר כוללים מסלולי סקי,פארק שעשועים לגולשי סנובוארד, מורדות שלג עמוקים והרים מושלמים לטיול סקי.

העיר מפורסמת לא רק בשל הענפים הספורטיביים שלה אלא גם מהכנסת האורחים החמה.


חופשת סקי באוסטריה –  אינסבורק וסטובייל גלסייר

אינסבורק הרוויחה את המוניטין שלה כעיר הבירה הרשמית למשחקי הספורט של החורף. העיר עובדת קשה על מנת לתחזק ולשפר את המאפיין המבוסס שלה כאזור סקי ברמה גבוהה מעל כולם כמו גם מרכז עירוני מתוחכם ומותאם לבאים ל – חופשת סקי באוסטריה.אינסבורק, עם המיקום המסנוור שלה על כף רגלו מציעה למבקריה אפשרויות מפתות של סקי וסונובורינג בששה אזורים שונים.

עבור כל האנשים שמשתוקקים לקחת חלק בספורט חורפי בשביל הנשמה, סטובייל גלייסר מהווה הזדמנות נהדרת. עם יותר מחמישים קילומטרים של מסלולי סקי,הם יוכלו לא רק “לקחת סיכון” בגלישה מהירה במדרונות כי אם גם להשתתף בסקי חוצה מדינות.


חופשת סקי באוסטריה – מונטאפון

עמק המונטאפון כולל אחד עשר כפרים שמתאימים עבור כל מי שבא ל – חופשת סקי באוסטריה. ישנם כפרים עם אווירה נוחה וספורטיבית וגם עם תוכניות מגוונות של פעילויות פנאי שמתאימות גם עבור משפחות. תוכלו גם ליהנות מכפרים מנומנמים באלפים אשר מתאימים למנוחה.