הנצפים ביותר

חופשה למשפחות בצפון

כל משפחה אשר מחליטה כי הגיע הזמן לצאת לחופשה מפנקת ומלאת זמן איכות עם כל בני המשפחה צריכה כמובן לחשוב בראש ובראשונה לנפוש באזור הצפון שהוא הרי הינו האזור המוצלח ביותר בארץ לנופש מכל סוג שהוא ובמיוחד נופש משפחתי.

כאשר אנו יוצאים לחופשה משפחתית אנו חייבים להחליט על מקום מיוחד שיענה על הדרישות שלנו ועל דרישותיהן של הילדים כמובן, כדי שכולם יהיו מרוצים ויחזרו אל השגרה עם זיכרונות מעניינים ומלאי חוויות. על מנת לרצות את כולם עדיף שתבחרו צימרים בצפון, שכמובן הם יודעים איך לארח, הרי צימרים בצפון עובדים בכל ימות השנה, חורף או קיץ ומתמקצעים באופן יום יומי בכל הנוגע לתיירות הפנים ולתחום האירוח.

מה חשוב לבחור בצימרים משפחתיים?

בראש ובראשונה כדאי מאוד שתבחרו צימרים גדולים ומרווחים, בעלי חדרי שינה נפרדים להורים ולילדים, חשוב שחדר הילדים יהיה מאובזר אף הוא במיזוג ומסך צפייה. חדר רחצה מרווח הינו הכרחי למשפחה עם לפחות שני ילדים כדי שכולם יוכלו להרגיש בנוחות, מלבד זאת חשוב שיהיה לכם מטבח בצימר או מטבח חיצוני גדול בו תוכלו לבשל ארוחות משפחתיות ולאכול יחדיו.

חצר הצימרים ותעסוקה לילדים

צימרים בצפון לרוב יציעו לכם חופשה למשפחות אשר תספר לכם את כל מה שרציתם- בריכת שחייה גדולה אשר לרוב תהיינה מחוממת בעונת החורף, ג’קוזי ספא זרמים המתאים ל6 עד 12 מתרחצים, פינות ישיבה חיצוניות תחת הצל, עמדת ברביקיו מקצועית לארוחות עשירות, במתחמים המתאימים במיוחד לילדים תוכלו למצוא גם טרמפולינה, שולחנות משחק כמו פינג פונג וכדורגל למשל, קונסולות משחק WII או X-BOX, בריכות לקטנטנים ועוד אטרקציות בתוך הצימר שיעסיקו אתכם ואת הילדים.

אטרקציות בצפון הארץ

חופשה בצפון הינה ללא ספק החופשה הטובה ביותר אליה תוכלו לצאת. הצפון גדוש ועמוס בכל טוב, באטרקציות מעניינות ונופים עוצרי נשימה, נחלים ומפלים בכל רחבי רמת הגולן והגליל העליון, ראפטינג וקיאקים בנהר הירדן, שמורות טבע, פארקים לאומיים, החלקה על הקרח, טיולי ג’יפים, טיולי סוסים, רכיבה על אופניים, סדנאות יצירה לילדים, פארק המים לונה גל, חופי הכנרת, משחקי ירי בכדורי צבע והרשימה רק החלה, אתם יכולים למצוא מאות אטרקציות שונות בכל רחבי הצפון, תוכלו לטייל ולהעשיר את הידע שלכם ושל הילדים ופשוט ליהנות יחד.

חופשה למשפחות בצפון הינה חופה מיוחדת במינה ובעלת מעלות חשובות ביחסים בין בני המשפחה, נופש תמיד יתרום את חלקו בצורה הטובה ביותר כדי לקרב אתכם אחד לשני ולתת לכם זיכרונות מעולים בהם תוכלו להיזכר סביב שולחן השבת. אז אם אתם מתכננים לצאת לחופשה- אל תהססו! חופשה משפחתית בצפון היא הפתרון המושלם עבורכם!