הנצפים ביותר

חופשה אמיתית היא צימרים בחד נס

רוצים לברוח מהלחץ של היומיום וליהנות קצת מהשקט והרוגע שניתן למצוא בקלות באזור הצפון? ביישוב חד נס ברמת הגולן ממתינות לכם ארבע יחידות אירוח מפנקות ומעוצבות שיספקו לכם חופשה ברמה גבוהה בין הנופים עוצרי הנשימה של אזור רמת הגולן.

השם סוויטנס הוא שילוב של המילה סוויטה והיישוב חד נס. זאת מכיוון שמתחם סוויטנס מספק לכם הרבה יותר מצימר בצפון, אלא חופשה יוקרתית ברמה גבוהה שלא הייתה מביישת את הסוויטות במלונות המובילים ביותר בחו”ל.

גם למיקום מתחם צימרים בדרום של סוויטנס ישנה חשיבות רבה. היישוב חד נס הוא יישוב ציורי המושך אליו תיירים רבים ושוכן ממש על גדות הירדן. ביישוב ובסביבתו תוכלו למצוא אתרים טבעיים מיוחדים שכיף לטייל בהם, להתרשם ולא להאמין שכל הטוב הזה נמצא ממש כאן בארץ.

בצימרים של סוויטנס תשמחו לגלות עיצוב מיוחד ומגוון שיזכיר לכם את האגדות ויכניס אתכם לתוך חלום. הסוויטות מעוצבות בסגנון אלגנטי המשלב אלמנטים מהתרבות הים תיכונית, אך גם מחוץ לסוויטות תמצאו כניסה מרהיבה למתחם הכוללת עצים מוארים בתאורה צבעונית ומדרגות מהן ניתן להשקיף אל הנוף של רמת הגולן.

מלבד העיצוב היוקרתי, הסוויטות במתחם סוויטנס גם מאובזרות בכל הדרוש לחופשה הנוחה ביותר שתגרום לכם להרגיש בבית, אך עם יתרונות של חופשה. כל אחת מהסוויטות כוללת סלון עם ספה הנפתחת למיטה, חדר שינה הכולל מיטת קינג סייז, טלוויזיה בלוויין, מערכת קולנוע ביתית, מטבח מאובזר, פינת ברביקיו, מרפסת מרווחת וגולת הכותרת – הג’קוזי המעוצב שעושה את כל ההבדל.

בנוסף לסוויטות המאובזרות, תוכלו ליהנות מאפשרויות בילוי מהנות נוספות כמו בריכת השחייה הפרטית הקיימת במתחם וארוחת בוקר כפרית אותה תוכלו להזמין לחדר מראש.

ביישוב צימרים בחד נס ובסביבתו תוכלו למצוא לא מעט אטרקציות כמו מסעדות, אתרי ספא, רכיבה על אופניים, טיולי סוסים, טיולי ג’יפים ושיט קיאקים. בין המקומות ששווה לטייל בהם באזור תמצאו נחלים מרהיבים רבים כמו נחל זוויתן ונחל אל-על. אתם מוזמנים להתרשם מהנופים המיוחדים ומבעלי החיים ואף להכין ארוחות בשטח. בקיצור, האפשרויות הן אינסופיות.

אז בואו עם בן או בת הזוג ואפילו עם כל המשפחה למתחם הצימרים של סוויטנס בחד-נס ותיהנו מחופשה ברמה שאפילו לא דמיינתם. אתם עוד תודו לנו על זה.