הנצפים ביותר

חולצות שחייבים לעסק

עסקים כל הזמן מנסים להיות יותר בולטים בשטח מכל הבחינות וזאת על מנת להיות חשופים בפני לקוחות שבסופו של דבר יעשו את הבחירה של ביצוע עסקה במקום זה על פני כל אחד אחר בתחום. פעילות החשיפה והמשיכה של הלקוחות אל העסק לעולם אינה נפסקת, בייחוד כאשר מדובר בעסק חדש או במוצר חדש שאותו מנסים להכניס אל השוק מבלי לייצר הפסדים, אלא רק רווחים.

עסק שאינו גדל הוא עסק שאינו מבצע את מלוא הפוטנציאל שלו ובהחלט יכול להיות כי אם מבצע נכון או מיתוג מחדש העסק יוכל לנסוק אל גבהים חדשים, זה נכון שישנם בעלי עסקים שאינם מעוניינים להתרחב הלאה, אבל זה בהחלט לא נכון שלא להשקיע בלקוחות הקיימים ולעמוד בתנאי התחרות שכל הזמן משתכללים.

 

מפנקים את הלקוחות

אחת הדרכים למשוך את הלקוחות החדשים ולשמור על לקוחות קיימים היא על ידי יצירה של שירות מפנק, ואחת הדרכים לפנק היא על ידי רכישה של מלאי חולצות טי שכל אחד אוהב ללבוש  מגיעות עם הלוגו של החברה כדי שאף אחד לא ישכח מהיכן קיבל את המתנה הנהדרת הזו. הזמנת הדפסה על חולצות בכמות יחסית גדולה אינה מצריכה השקעה כספית כה גבוהה, ואם לוקחים בחשבון את התועלת הכבירה אז בהחלט מבינים את מקור המשיכה של אפקט שיווקי זה עבור בעלי עסקים רבים.

 

למה דווקא חולצות?

הבחירה בחולצות טי על פני מוצרים אחרים יכולה להיות מאוד נכונה מכיוון שאין כמעט אדם על פני האדמה שאין לו חולצות טי וכאשר מדובר בחולצה כה שימושית כל אחד ישמח לקבל חולצה במתנה מבלי שיצטרך לשלם עליה כלל. עדיף תמיד לכוון אל מוצרים שיהיו הכי שימושיים עבור קהל הלקוחות מכיוון שכך רמת החשיפה תהיה הכי גבוהה שאפשר ולכן גם הדפסה על חולצות היא הבחירה המועדפת פעם אחר פעם באקטים של שיווק בעסקים.