הנצפים ביותר

חולצה עם קריצה

הטרנדים הפופולריים ביותר לאחרונה, הם שירותי ההדפסה על מוצרים, ובעיקר על חולצות. בתחילה, ניתן היה לראות חולצות מודפסות עם סמלי מיתוג שונים, כחלק מתהליך שיווקי שעשו החברות השונות. ודאי כולנו יכולים להעלות בדעתנו לפחות עשרה בתי עסק מוכרים, אשר לובשים חולצה ממותגת. עם זאת, בשנים האחרונות, ניכר כי גם אנשים פרטיים הניחו את ידם על התופעה, וכעת משמש השירות הזה גם את הציבור הרחב, למטרות פרטיות.

 

חולצות מודפסות לחתן המיועד, הן בדרך כלל הומוריסטיות. יש בהן מנה רבה של הומור עצמי והן בעיקר מבטאות את הסטטוס החדש, על כל השלכותיו. תוכלו למצוא כיתובים בסגנון “מקווה שהכלה קלה”, “אבדה הערב קפסולת המשחקים”, “לא גנבתי אותה” ו-“אני מבטיח ללכת זקוף! מתחת לשולחן…”. אלה ועוד, מוסיפים חן וקסם מיוחד לערב החתונה, בעיקר בשלב הריקודים.

 

ניתן להשיג חולצות מודפסות גם כדי לשמח הורה שחוגג יום הולדת. במקרה כזה, ודאי תידרש הדפסה מלאת מלל וצבע, שכן, לרוב נבחרות תמונות גדולות שיעטרו את החולצה, לצד הברכה. אם אתם מחפשים מוצר כזה, לא תוכלו להתפשר על פחות מהאיכות המקסימלית, על מנת שבאמת יוכל בעל השמחה ליהנות ממנו לאורך זמן, גם לאחר כביסות או תליה במקום מואר.


אפשרות נוספת, היא לרכוש חולצות מודפסות לסיום קורס או לסיום שנה, עבור תלמידים, סטודנטים או חיילים. במקרים כאלה, לרוב מבקשים החברים להדפיס גלופה. גלופה היא בעצם ציור פשוט, אשר התנדב אחד מחברי הקבוצה לצייר. חשוב להקפיד להעביר את הציור לנייר אפיה או לסרוק אותו לקובץ, על מנת לאפשר את ההדפסה בצורה מעולה. כמובן ששירות כזה, הניתן למספר רב של משתתפים, יהיה זול יותר מאשר רכישת חולצה אחת, אך כמובן שהכול תלוי במהות הבקשה ובאפשרויות הקיימות.