הנצפים ביותר

חוזרים אל הגזרה

זה לא קל לקום בבוקר, להסתכל במאה ולא לזהות את האדם שניצב מולכם. זו כבר עובדה כי המשקל של האדם המערבי רק הולך ועולה ככל שהשנים חולפות, ובעיות הבריאות במידה רבה קשורות אל האופן שבו אנו חיים ואוכלים. מתי לאחרונה אתם עשיתם דיאטה כזו או אחרת?

 

הרבה יותר ממראה חיצוני

כאשר נכנסים אל העולם של הדיאטה צריכים להבין כי מדובר בהרבה יותר מאשר הגעה אל משקל יעד שבו אפשר ללבוש מחדש את כל הבגדים שנעשו צרים לאחר העלייה במשקל, אלא בדרך של חיים שבה לומדים מחדש מהו האוכל שהכי בריא לאדם ומספק עבורו את המרכיבים שיעניקו את כל הנדרש לשם קיום של חיים בריאים ומלאי חיוניות. נכון, כל סוג של דיאטה מהירה בדרך כלל יהיה כולל גם הרבה יותר פעילות אקטיבית, אבל זה בדיוק חלק מכל התהליך של השינוי שעובר כל אדם מודרני שנמצא לא פעיל ברוב היום ובחלק האחר רק מכניס אל הגוף המון אוכל מעובד שאין בו מה שהגוף צריך כדי להיות רזה, וגם בריא.

 

כל הדיאטות כולן

רזה זה לא דיאטה שבה מרעיבים את הגוף. נכון, ישנה תחושה של רעב אבל היא מתרחשת רק בגלל שמכניסים אל הגוף רכיבים שלא מעודדים את תחושת השובע כאשר את הארוחה עצמה מסיימים בתהליך מהיר של חמש דקות. הגוף שלנו צריך ירקות, הגוף שלנו צריך פירות, הגוף שלנו מתמכר בקלות אל דברים מטוגנים, מלוחים ומתוקים. זה ממכר. אז תהליך של דיאטה מהירה הוא בין היתר תהליך של גמילה מאוד לא פשוטה בה כל טיול בסופר מרקט יכול להביא למעידה ולחזרה אחורנית. הסוד הוא התמדה ויצירה של פתח קטן אל דברים שנראים וטעימים כמו הדבר האמיתי. די במהרה תשכחו מכל אלה.