הנצפים ביותר

חוג קרב מגע לנשים

 

 

אז נכון, לימודי קרב המגע הם לימודים אשר מתאימים לכל אחד ואחת ואין זה באמת משנה מהו הרקע האישי שלהם. למען האמת, לימודי קרב המגע מועברים לילדים כבר מגיל חמש ומעלה. מדובר הם לימודים יוצאים מן הכלל שלא רק משפרים את יכולת ההגנה של הלומד מול היריב אלא מלמדים אותו להתמודד נכון יותר מול מצבים, לנהוג באיפוק, מאפשרים לביטחון העצמי שלו לעלות ורק באין דרך אחרת – מאפשרים לו להגנה על עצמו.

קרב מגע – לימודי נשים

אז מדוע יש חוג ספציפי שפונה אך ורק לקהל הנשי? מדוע הקהל הנשי לא לומד את הקורס יחד עם תלמידים נוספים? ובכן, חשוב לציין שהרי קיימת האופציה בה נשים ילמדו את החוג יחד עם אנשים נוספים אך עומדת בפניהן אופציה נוספת שהיא חוג שמיועד רק לנשים וזה בשל העובדה שלצערנו הרב נשים נחשפות הרבה יותר לאלימות מינית.

נשים במהלך ההיסטוריה נאלצו ועדיין נאלצות להתמודד עם הטרדות מיניות לצד אונס. חוג קרב מגע מגיע על מנת לשנות את הנתון הנ”ל ולאפשר לנשים להרגיש מספיק בטוחות ולהיות מספיק בעלות ידע להגן על עצמן במצבים מהסוג הנ”ל. מדובר על לימודים חשובים מאין כמותם שהרי לעיתים מצבים אלו הם מצבים של חיים או מוות!

הגנה עצמית – מה לומדים?

אז מה נשים ילמדו בקורס קרב המגע? ובכן, ראשית כל הנשים ילמדו את נקודות התורפה השונות שקיימות בגוף האדם. מעבר לכך, הנשים ילמדו הגנות כנגד מכות בידיים וכן גם ברגליים, השתחררות במצבים של תקיפה מינית על הקרקע, השתחררות במצבים של גרירה או אחיזה, למידה בכל הנוגע למצב של פסיכולוגיית התוקף והמותקף ועוד נושאים נוספים שהופכים את הלמידה לחוויה סוריאליסטית לכל דבר.