הנצפים ביותר

חדרי ילדים של המחר

הטכנולוגיה המתקדמת בצעדי ענק אינה פוסחת על עולם חדרי הילדים. ככל שהילד מתבגר, הדרישה להכניס לחייו מוצרים טכנולוגיים מתקדמים גדלה. בהתחלה נכנס מקלט הטלוויזיה לחדר, אחר כך מגיע תורו של המחשב והאינטרנט ביחד עם ה-DVD, טלפון קווי ובסוף מגיעים תורם של מוצרים ניידים המסתובבים עם הילד כדוגמת פלאפון או טאבלט שהפכו לחלק בלתי נפרד מהשגרה ובלעדיהם הוא מרגיש אבוד.

אנו כהורים רוצים לתת לילדנו את כל העולם, את כל הטוב אך מצד שני אנו לא שמים לב ומשקיעים במכשירים אשר לא יתרמו ערך מוסף אשר יכול לעזור לילד להתקדם ולהתפתח מבחינה מוטורית ואינטליגנצית. אם כבר קידמה אז בהחלט מומלץ להכניס לחייו של הילד את המכשירים לאט.

חשוב לקחת בחשבון שהטכנולוגיה המתקדמת לא מביאה איתה רק קידמה אלה גם דברים פחות טובים ובריאים כמו קרינה. רוב המכשירים המתקדמים פולטים קרינה, אומנם מעטה יחסית אך אם ניקח כמה מכשירים הנמצאים בחדרו של הילד בו זמנית, הקרינה אותה הם פולטים עלולה להזיק לילד ולגרום לו לכאבי ראש, אי נוחות ופגיעה בריכוז. 

אם כבר מכשירים מתקדמים אז בפיקוח

חשוב לזכור כי חדר ילדים הוא חדר שינה בו הילד צריך לשים את הראש ולישון טוב כדי לתפקד ולהיות ערני במהלך היום, לכן חשוב להגביל את הילד בשימוש במכשירים אלו, צפייה בטלוויזיה בשעות סבירות ומעטות, ישיבה מוגבלת מול המחשב והאינטרנט ושימוש בטלפון הנייד רק מחוץ לבית.

חדר השינה הוא מקום לישון ולכן חשוב להשקיע במיטה טובה ונוחה. שוק ריהוט חדרי הילדים מציע מגוון גדול של מיטות ילדים ונוער. מיטות מתכוונות ואורתופדיות, מיטות לנוחות מירבית. מיטת פוטון נחשבת לאחת כזאת, מיטה נוחה במיוחד המותאמת לילדים ונוער. מיטות פוטון ניתן להשיג בצבעים שונים וגדלים לפי בחירה. קיימים אף בארץ מפעלים וחברות המשווקות מיטות אלו ואף מייצרות אותן, כך שניתן להתאים גודל וצבע לפי טעם אישי או עיצוב החדר הקיים.