הנצפים ביותר

חברת GFT ומסחר מתקדם

GFT– נוסחה מנצחת

GFT, חברת ברוקרים משגשגת מלונדון, עם וותק של מעל עשר שני בתחום ההשקעות מעניקה כיום שירותי מסחר למשקיעים וסוחרים מכל רחבי העולם. החברה פיתחה מערכת מסחר מתקדמת ביותר בשם dealbook 360 אשר באמצעותה ניתן לקיים מסחר עצמאי באינטרנט, בין אם מדובר על מסחר ב CFD הכולל מסחר במט”ח, מסחר אלגוריתמי של מדדים או מסחר בבורסה, בקלות, ביעילות ומשמש גם משקיעים פרטיים.

CFD הוא מסחר המוכר בארץ בשמו, חוזי הפרשים. מסחר זה היה בעבר פופולרי בבתי השקעות, ואילו היום הוא משמש גם את הסוחרים הפרטיים. מדובר בהשקעה בטוחה למדי, לה נדרשים בטחונות נמוכים, אשר עוסקת במסחר בנכסים סחירים כגון מניות, מדדים, מתכות יקרות, מט”ח וכדומה. הרעיון העומד מאחורי מסחר זה הוא כי הסוחר לא רוכש את המניה ולא הופך לבעליה אלא רק סוחר בה. בינו הקונה למוכר נרשמת הסכמה בדבר ערכה העתידי של המניה, ובעתיד, כשהיא נקנית או נמכרת נהנים הסוחרים מההפרשים שנוצרו בין הקנייה שלה במקור לבין מכירתה במחירה העתידי שנקבע. GFT, עם הפלטפורמה שלה, החושפת משקיעים לשווקים בכל העולם, יצרה הזדמנות של ממש לסוחרים, היכולים לסחור בנכסים רבים ומגוונים, מבלי שיקנו אותם בפועל, דבר המפחית סיכונים ומקטין עלויות, ועם סיכויים רבים לרווחים, וגם יפים. באופן זה יכול המשקיע לסחור במספר נכסים במקביל, לבחור את אלו המתאימים לו מתוך מגוון רחב, ולהיחשף להשקעות מכל העולם. במסחר מסוג CFD והשקעות בכלל, יש חשיבות רבה לבחירת הברוקר או חברת ההשקעות העומדת מאחורי הפלטפורמה, וחשוב שהיא תהיה ותימצא תחת פיקוח, אמינה ורלוונטית. כזו היא GFT ומי שמשקיע יודע שהוא עושה זאת בראש שקט.

בטחון מלא לסוחרים עם GFT

הבטחון שמספקת חברת GFT בא לידי ביטוי כבר בשימוש בתוכנת דילבוק 360, המאפשרת מסחר בראש שקט עקב המוניטין שיש לה ברחבי העולם. היא מציעה מגוון של אלפי מוצרים להשקעה מרחבי העולם, כאשר הבטחונות של הסוחרים מושקעים בחשבון נאמנות שנפתח רק על שמם, וכן מבוטחים בעשרות אלפי ליש”ט. בנוסף, נמצאת GFT בפיקוח של הרשויות האירופאיות והאמריקניות.