הנצפים ביותר

חברת ניקיון לניקוי יסודי של משרדים

סביבת עבודה נוחה ונעימה היא בראש ובראשונה סביבת עבודה נקייה. משרדים יש לנקות באופן קבוע כאשר לרוב נהוג לבצע את עבודות הניקיון במשרדים בעזרת חברת ניקיון פנימית המספקת שירותים לכלל המשרדים בבניין או חברת ניקיון חיצונית. קיימים מקרים בהם שירותי ניקיון הם חלק מחבילת השירותים אותם מקבלים המשרדים במסגרת תשלום חודשי לחברת תחזוקה. בשאר המקרים בוחר כל משרד את חברת הניקיון בה ירצה לעשות שימוש בהתאם להעדפה אישית, שיקולי עלויות ובעיקר, בהתאם לשירותים הנחוצים.

חברות ניקיון מציעות לבעלי משרדים שירותי ניקיון שוטפים שבועיים או שירותי ניקיון חד פעמיים הבאים לידי ביטוי בניקוי ריפודים, ניקוי חלונות, ניקוי יסודי למטבח, ניקיון לאחר שיפוצים וגם ניקיון שטיחים או פוליש לרצפה. ניקיון מקצועי למשרד מתחיל בשכירת חברת ניקיון מקצועית, אך לצד הניקיון המקצועי ישנם כמה צעדים אותם תוכלו לבצע אתכם בכדי להנחיל לעובדים הרגלי עבודה נקיים לשמירה על סביבת עבודה נקייה.  

הטיפים שיעזרו לכם לשמור על משרד נקי

א.      הציבו פחים בכל חדר ובכל פינה במתחם העבודה. כאשר ישנם פחים נגישים העובדים יעשו שימוש בפחים. אחת ליום או יומיים יגיע צוות מטעם חברת ניקיון לפינוי הפחים.

ב.      את שעות הניקיון כדאי לתאם לשעות הערב בתום יום העבודה, קל יותר לבצע ניקיון יסודי כאשר רוב העובדים כבר אינם במקום העבודה. בשעת הבוקר יגיעו העובדים אל משרד נקי ומסודר.

ג.       הקפידו להציע לעובדים חומרי ניקוי זמינים ונגישים, אין משמעות הדבר כי אנו מצפים מהעובדים לבצע עבודות ניקיון במהלך שעות העבודה, אך משימות פשוטות כמו ניקוי שולחן העבודה או ניקיון של קפה שנשפך העובדים יוכלו לבצע בעצמם.

ד.      ציינו בפני העובדים עד כמה חשוב לשמור על סדר וארגון בעמדות העבודה, הניקיון והסדר חיוניים לייעול סביבת העבודה.