הנצפים ביותר

חבילות נופש בחו”ל במחירים משתלמים

מתי בפעם האחרונה יצאתם לחופשה בחו”ל? האם אתם זקוקים לחופשה מהעבודה ומחיי היומיום כדי להטעין מצברים ורוצים לבקר ביעד אקזוטי קסום ומעניין? ובכן, כל שעליכם לעשות הוא לבחור דיל משתלם במחיר אטרקטיבי, לשלם, להודיע לבוס בעבודה על חופשה למספר ימים, למצוא סידור לילדים ולארוז מזוודות. יש מגוון חבילות נופש לשלל יעדים קרובים או רחוקים בחו”ל, החבילה כוללת לרוב טיסות הלוך ושוב, לינה במלון איכותי במיקום מרכזי, ארוחת בוקר או חצי פנסיון ובמקרים מסוימים גם העברות למלון משדה התעופה.

מחירי החבילות ירדו בשנה האחרונה

בעקבות רפורמת השמיים הפתוחים צנחו גם מחירי הדילים לחו”ל, וכיום כל אחד יכול להרשות לעצמו חופשה אטרקטיבית במחיר משתלם ונוח. כדי להוזיל את עלויות החופשה בחו”ל אפשר להמתין למבצעי הרגע האחרון, עם זאת כדאי תמיד לתכנן את החופשה מראש ולהזמין את הדיל מוקדם ככל הניתן כדי להבטיח מקום.

דילים משתלמים ליעדים קרובים

כדי ליהנות מחופשה בחו”ל לא חייבים להרחיק וניתן להזמין דיל משתלם ליעד קרוב כמו אנטליה, פאפוס, איה נאפה, באטומי, אמסטרדם, פראג, רומא, גנואה, ברצלונה, מדריד ועוד. כמו כן, אפשר להזמין חבילה משתלמת ליעדים תיירותיים רחוקים ואטרקטיביים כגון לאס וגאס, וכך ניתן לבלות בעיר הנוצצת הידועה ששטופה באורות ניאון ומציעה מלונות מפוארים ומפנקים, מופעי בידור ברמה הגבוהה ביותר, וכמובן בתי קזינו יוקרתיים עם שולחנות משחק ומכונות מזל.

בחירת יעד ועלויות החבילה

כאמור, יש מגוון חבילות נופש שחברות התיירות בארץ משווקות בהצלחה. מדי שנה ישנם יעדים חדשים אליהם המוני ישראלים נוהרים, ויש גם מגוון יעדים תיירותיים פופולריים שכולם אוהבים, ביניהם ברצלונה, לונדון, ורנה, פריז, קורפו, בודפשט, בריסל ועוד. כדאי לבחור את היעד בהתאם למזג האוויר, מחיר, הרכב משפחתי, אטרקציות באזור ולפי תחומי עניין ומטרת הנופש.

אם מעוניינים לנפוש ביעד תיירותי קסום המציע חופי ים נקיים ומטופחים, מלונות טובים קרוב לים, חיי לילה סוערים ושווקים דינמיים ססגוניים, כדאי לחפש חבילות ודילים לצד חופי הים התיכון או הים השחור, כגון דילים לקפריסין, כרתים ואיי יוון. במידה ומעוניינים לבקר ביעד המציע אתרים תיירותיים מעניינים כמו מבנים בעלי ארכיטקטורה מרשימה, מוזיאונים, מופעי תרבות וגלריות לאמנות, כדאי לחפש חבילת נופש אטרקטיבית לאחת מערי הבירה של מדינות אירופה.

עלות החבילה משתנה בהתאם למרחק היעד, רמת הדירוג של המלון, ביקוש, תאריך, מספר הימים, עלות הטיסות, ופרמטרים נוספים כמו האם מזמינים חבילה הכל כלול, חצי פנסיון, לינה וארוחת בוקר בלבד וכדומה.

הדרך לחופשה בחו”ל מעולם לא הייתה קצרה יותר

חברת תיירות מובילה מציעה מגוון חבילות נופש כל ימות השנה. כדאי לעקוב אחרי הדילים המתעדכנים בתכיפות גבוהה באתר של החברה, וכאשר מוצאים דיל משתלם כדאי למהר ולהזמין. כיום, ניתן להזמין חבילת נופש בקליק אחד מהיר באתר של חברת התיירות, ללא צורך לקום מהכיסא או לרוץ אל סוכן הנסיעות.