הנצפים ביותר

זר פרחים ליום הולדת

זר פרחים ליום הולדת

אין כמו זר פרחים כמתנה ליום הולדת כדי להראות את ההערכה והאהבה שלכם למקבלת הזר. זר פרחים ליום ההולדת זו מתנה נפלאה ואת הזר ניתן לשלוח עם שליח עד הבית וניתן כמובן לאסוף אותו מהחנות ולהביא אותו ביום ההולדת. ניתן להזמין זר בטלפון, אפילו מבלי לראות את הפרחים ולסמוך על החנות שהיא תכין את הזר המבוקש שיתאים למזמין ולמקבלת הזר. באתר של החנות ניתן לראות זרים שונים שיכולים להתאים לימי הולדת כשכמובן ישנו מגוון גדול מאד של זרים לאירועים שונים.

התייעצות עם החנות

לפני שאתם מחליטים איזה זר פרחים שמתאים לכם לתת כמתנה, אתם יכולים להתייעץ עם החנות. הצוות של החנות מומחה בהתאמת זר הפרחים כך שאתם יכולים לשתף אותו בכל שאלה או התלבטות. יכול להיות שהצוות ישאל שאלות שונות כמו למשל האם מדובר על יום הולדת עגול, האם יש למי שמקבלת את הזר העדפות שונות כמו צבעי פרחים אהובים ועוד. המטרה של הצוות בחנות היא לסייע לכם ולהרכיב בעזרת ההכוונה שלכם זר פרחים ליום הולדת שיהיה מושלם.

קבלת הזר

אתם יכולים להגיע לחנות ולקחת אתכם זר הפרחים ואתם יכולים לדאוג שזה יגיע לבית או למקום העבודה עם שליח. הזר יהיה תמיד זר של פרחים טריים ואם תגיעו לאסוף אותו ניתן לשער שהוא יחכה לכם בקירור כדי שהפרחים שלו ישמרו ואם הזר מגיע עד לבית או למקום העבודה הוא יגיע ברכב מיוחד אשר הקירור שלו יישמר בו היטב וברגע שהזר יימסר הוא ייראה כזר שעשו אותו לפני רגע.

הזמנת זר פרחים ליום מיוחד

יום הולדת הוא אירוע שאנו יודעים עליו מראש ולכן ניתן להזמין את הזר בהתאם. ההזמנה מראש נועדה להפוך לכם את החיים לנוחים יותר למרות שגם אם תחליטו להזמין את הזר ביום ההולדת עצמו, תוכלו ליהנות מפרחים טריים שמגיעים מדי יום לחנות ומהם יכינו עבורכם זר מושלם.