הנצפים ביותר

זה הזמן לרפד את הרצפה

החורף היא עונה נהדרת עבור רכישה של שטיחים, למרות שישנם אנשים שתמיד יעדיפו להכניס קצת צבע ואווירה חמימה עם שטיחים עבור כל עונות השנה. הדגמים של השטיחים כוללים חומרים שונים שאיתם מכינים שטיחים, החל משטיחים אתניים בעבודה ידנית ועד לשטיחי שאגי שארוגים על ידי מכונה. האיכות של כל אחד מאלה משתנה, ולפיכך גם נמצא  מחירי שטיחים זולים וכאלה שמגיעים לאלפי שקלים פר אחד.

איך מבין מבחר שלם של דוגמאות וטווח מחירים רחב יכולים לבחור את השטיח הנכון עבור הצרכים האישיים שלנו? יש ני דברים אשר אם יודעים להגדיר אותם בצורה מדויקת, כך גם האיתור של שטיח יכול להיות דבר פשוט ומהיר שלא מבזבז יותר מידי זמן בחנות של השטיחים.

 

איך בוחרים שטיח לבית?

  • מיקום – ברגע בו מבינים היכן רוצים למקם את השטיח זה כבר מסייע במידה ניכרת לבחירה שהיא לא פשוטה כאשר ישנו מגוון רחב של שטיחים זולים ופחות זולים בחנות אחת. גם המוכר בחנות ידע אלו דגמים להראות ברגע בו אומרים לו האם מדובר ברכישה של שטיח עבור הסלון, שטיח עבור חדר השינה של ההורים או שטיח שנועד לחדר הילדים. כל אחד מאלה יגיע בדוגמאות שמתאימות לאווירה בכל חדר, ומה שנותר הוא להתאים את השטיח אל הסגנון האישי של כל אחד שכזה.
  • גודל – חייבים למדוד את החדר לפני שיוצאים אל עבר משימת רכישה של שטיח חדש, ואם אפשר אפילו לצלם את החדר כדי שיהיה יותר קל לבחור ולהתאים את הדגם הספציפי שלנו. לאחר שלוקחים את המידות יכולים להבין בצורה הכי טובה אלו מן המידות של השטיחים לגמרי אינם מתאימים ואלו שטיחים זולים יכולים להיות מונחים בצורה מדויקת במיקום הרלבנטי להם.

Â